اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

21 تا 23 آذرماه

درمانگاه تخصصی موقت در تویسرکان برپا می‌شود/ فعاليت در مناطق کم‌برخوردار

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از برپایی درمانگاه تخصصی موقت در تویسرکان با هدف كمك به افراد كم‌برخوردار از 21 تا 23 آذرماه خبر داد.

درمانگاه تخصصی موقت در تویسرکان برپا می‌شود/ فعاليت در مناطق کم‌برخوردار

حمید بهرامی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و کم‎برخوردار استان با هدف ویزیت و درمان رایگان بیماران در هفته بسیج، اظهار کرد: در این مدت 18 تیم پزشکی به ارائه خدمات درمانی در استان پرداختند.

وی به اشاره به فعالیت چهار تیم پزشکی در همدان و 14 تیم در شهرستان‌ها، گفت: در هفت شهرستان و همچنین شهر همدان چادر سلامت برپا و خدمات درمانی ارائه شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه در حیدره بالای شهر، حصار امام(ره) و  روستای عربلو و مهوار از شهرستان همدان خدمات درمانی ارائه شد، خاطرنشان کرد: حضور پزشک عمومی و پرستار در مناطق کم‌برخوردار و توزیع دارو، تزریقات، پانسمان و انجام آزمایش پاپ اسمیر از جمله اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج بود.

وی با اشاره به انجام 60 مورد آزمایش پاپ اسمیر در  منطقه حیدره، گفت: هر تیمی برای 80 تا 120 نفر خدمات درمانی ارائه دادند.

بهرامی‌خو از برپایی درمانگاه تخصصی موقت در تویسرکان خبر داد و افزود: این درمانگاه از 21 تا 23 آذرماه در تویسرکان برپا می‌شود و در دو شیفت خدمات ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور پزشک بالینی و درمانی در این درمانگاه گفت: پزشک زنان و اطفال،  چشم پزشک، ارولوژی و ارتوپد در درمانگاه تخصصی به ارائه خدمات می‌پردازند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان بیان کرد: اگر افرادی نیاز به عمل چشم داشته باشند و تعداد نیز پایین باشد، به بیمارستان فارابی تهران معرفی می‌شوند تا رایگان مورد عمل جراحی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اگر تعداد بیماران بیشتر باشد پزشکان در استان عمل را انجام می‌دهند، افزود: اگر تعداد از 40 نفر بیشتر باشد در درمانگاه تخصصی تویسرکان عمل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول