اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

در آئین گرامیداشت روز معلولان:

معلولان نیازمند بسترسازی مناسب برای ورود به بازار کار هستند

فرماندار قشم با تاکید بر لزوم تقویت مشارکت معلولان در حوزه‌های مختلف، گفت: فرآیند بسترسازی‌ برای رفع نواقص موجود و ورود این قشر به بازار کار باید تسریع شود.

 معلولان نیازمند بسترسازی مناسب برای ورود به بازار کار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز همزمان با روز جهانی معلولان، آئین گرامیداشت این روز با حضور جمعی از مسؤولان محلی به میزبانی دانش‌آموزان آموزشگاه استثنائی ارمغان در محل مرکز رشد جزیره قشم برگزار شد.

فرماندار شهرستان قشم در این مراسم، روز جهانی معلولان را فرصتی برای تبیین استعدادهای این قشر در جامعه دانست و اظهارداشت: مردم و مسؤولان باید توانایی و استعداد معلولان را باور داشته باشد.

علیرضا نصری با تاکید بر لزوم تقویت مشارکت معلولان در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، تصریح‌کرد: کشف و شکوفایی توانمندی‌های آنان نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است و این مهم در دستورکار مسؤولان شهرستان قرار دارد.

وی افزود: در راستای گره‌گشایی از مشکلات این قشر و برطرف کردن نارسایی‌های موجود در جامعه مردم و مسؤولان باید وظایف خود را شناخته و به آن عمل کنند.

فرماندار شهرستان قشم گفت: معلولان قشمی در حوزه‌های حمایتی، مهارت‌آموزی و اشتغال با مشکلاتی مواجه هستند که باید روند بسترسازی‌ها برای رفع نواقص موجود با شدت بیشتری دنبال شود.

گفتنی است؛ تا کنون 2 هزار و 334 معلول در این شهرستان شناسایی شده که 1،5 درصد جمعیت آن را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول