اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فرماندار تهران مطرح کرد

لزوم پاسخگویی مسئولان به مشکلات مردم

فرماندار تهران گفت: ما یکشنبه آخر هر ماه برای پیگیری مشکلات به وجود آمده در هر کدام از بخش‌های آموزش و پرورش، برق، اوقاف یا... جلسات را با حضور نمایندگان مجلس، شورای شهر و مدیران دستگاه‌ها برگزار می‌کنیم تا اگر خللی در اجرای دستگاهی وجود دارد برطرف شود.

لزوم پاسخگویی مسئولان به مشکلات مردم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست عمومی بررسی مشکلات اهالی منطقه 18 در مسجد امام حسن مجتبی (ع)  برگزار شد با بیان اینکه ما بیش از 80 جلسه مختلف پیگیری در 22 منطقه تهران با محوریت خانواده شهدا و ایثارگران شهدای دفاع مقدس برگزار کرده‌ایم، گفت:‌ پیرو جلسات برگزار شده 19 مصوبه در ساختمان فرمانداری تهران برای منطقه 18 به تصویب رسید.

وی افزود: ما به ازای هر جلسه‌ای که در مناطق مختلف تهران برگزار می‌کنیم چندین جلسه را با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،‌ نمایندگان شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی در ساختمان فرمانداری تهران خواهیم داشت. بخشی از مصوبات به حالت اجرایی درآمدند و بخش دیگر تا 6-7 ماه آینده اجرا می‌شوند.

فرماندار تهران ادامه داد: ما یکشنبه آخر هر ماه برای پیگیری موارد و مشکلات به وجود آمده در هر کدام از بخش‌های آموزش و پرورش، برق، اوقاف یا... جلسات را با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان شورای شهر و مدیران دستگاه‌ها برگزار می‌کنیم و اگر خللی در اجرای دستگاهی وجود داشته باشد در جلسه حاضر می‌شوند و برای خروجی مناسب اقدامات پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: بنده از شهردار دلسوز منطقه که دلسوز و پیگیر هستند تشکر ویژه می‌کنم و امیدوارم تا سه سالی که در این مکان حضور دارند مسائل و اقدامات را بتوانند با کمک دستگاه‌ها برطرف کنند. همچنین معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران که به عنوان دبیرخانه مسائل را بر عهده گرفته‌اند تشکر ویژه می‌کنم چرا که پیرو هر جلسه آقای آرام چندین جلسه را برای رسیدگی به امورات برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول