اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آمار فروش برخی تماشاخانه‌ها

«شاه لیر» ۴.۵ برابر «آهسته با گل سرخ» فروخته است

آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی تا روز نهم آذرماه اعلام و مشخص شد نمایش «شاه لیر» ۴.۵ برابر «آهسته با گل سرخ» فروخته است.

«شاه لیر» ۴.۵ برابر «آهسته با گل سرخ» فروخته است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر که در هفته گذشته پذیرای نمایش‌های شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت بود آمار تفکیکی خود را صرفا برای اجرای نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» اعلام کرد:

تماشاخانه اصلی: نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است طی ۱۸ اجرایی که در سه هفته گذشته پشت سر گذاشت میزبان ۷۱۳۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۸۲۴ بلیت تمام بها ، ۶۶۶ بلیت نیم بها، ۱۸۰۸ بلیت با تخفیف و ۱۸۳۴ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۷۰ هزار تومان، رقم ۳ میلیارد ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

این تماشاخانه از ۲ آبان پذیرای نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی «هادی مرزبان» بوده، تا ۹ آذر ماه از ۴۰۰۹ تماشاگر هم پذیرایی است. برای این نمایش ۱۱۲۹ بلیت تمام بها (۷۰۲ بلیت ۴۰ هزار تومانی – ۲۵۹ بلیت ۳۰ هزار تومانی و ۱۶۸ بلیت ۲۵ هزار تومانی)، ۱۳۴۷ بلیت نیم بها (۷۷۴ بلیت ۲۰ هزار تومانی – ۳۷۳ بلیت ۱۵ هزار تومانی و ۲۰۰ بلیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی )، ۲۸۷ بلیت تخفیف دار ( ۱۸۷ بلیت ۳۲ هزار تومانی- ۶۹ بلیت ۲۴ هزار تومانی- ۳۱ بلیت ۲۰ هزار تومانی) و ۱۲۴۶ بلیت میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۲۰ روز فروش این نمایش ۷۰۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال ثبت شده است.

در نهایت تالار هنر در هفته‌ای که گذشت آمار دو نمایش خود را این گونه اعلام کرد:

۱ -نمایش «سفر به آینده» به کارگردانی «محمد عبدی» که ۲۰ اجرای خود را پشت سر گذاشته است پذیرای ۱۸۰۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۷۳۶ بلیت تمام بها، ۳۹۸ بلیت نیم بها، ۲۴۸ بلیط تخفیف دار و ۴۲۱ بلیت میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۲۲۴  میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

۲ -نمایش «از کجا اومدیم» به کارگردانی «محمد عاقبتی» که ۱۷ اجرای خود را پشت سر گذاشته است پذیرای ۱۷۴۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۰۴۴ بلیت تمام بها، ۴۴۷ بلیت نیم بها، ۵۹ بلیت تخفیف دار و ۱۹۱ بلیت میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۲۶۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول