اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرسلیم در جمع فعالان ا‌صولگرایی استان فارس تاکیدکرد

‌ساده‌زیستی و برخورد با مفاسد، دو اصل ضروری اعتلای انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه موجب اعتلای انقلاب می‌شود‌، ساده‌زیستی مدافعان انقلاب و مبارزه جدی با مفاسد است.

‌ساده‌زیستی و برخورد با مفاسد، دو اصل ضروری اعتلای انقلاب

سیدمصطفی میرسلیم ظهر امروز در جمع دبیران احزاب و فعالان اصولگرایی فارس در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی شیراز با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را با عزت طی می‌کند‌ ‌اظهار کرد: ‌ما باید در این مسیر از آرمان‌ها و اساس انقلاب مراقبت کنیم و در مقابل مفاسد کوتاه نیاییم.

وی با بیان اینکه فساد در طول تاریخ، ‌انقلاب‌ها و سلسله‌ها را از پای درآورده است ‌افزود: ‌متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری، مفاسدی در کشور پدیدار شده که اسف‌بار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند ‌گفت: ‌باید با مفاسد فرهنگی،‌ اجتماعی، ‌اقتصادی و سیاسی برخورد شود و با هرکدام در حوزه خود به مقابله برخیزیم.

میرسلیم با بیان اینکه عنایت رهبری معظم انقلاب بر برخورد با مفاسد اجتماعی است ‌گفت: ‌باید در هر جایگاه و منطقه جغرافیایی که هستیم به این موضوعات حساس بوده و اجازه زدوبند را ندهیم.

 وی با بیان اینکه ‌اگر بخواهیم انقلاب بر مسیر خود بماند باید نهی از منکر در صدر بماند تصریح کرد: ‌نباید در برخورد با مفاسد کوتاه بیاییم، ‌مصادیق را مطرح کرده و آن را پیگیری کنیم.

‌این فعال اصولگرایی خاطرنشان کر‌د: ‌حمهوری اسلامی در پاکی باقی می‌ماند نه در مفاسد؛ ‌پس ‌دوستان انقلاب باید حواسشان جمع شود.

میرسلیم اضافه کرد: آنچه موجب ماندگاری انقلاب می‌شود‌، ساده‌زیستی مدافعان انقلاب است.

وی با اشاره به سبک زندگی و انقلابی ‌بزرگانی نظیر سیدعلی اند‌رزگو و مهدی عراقی گفت: ‌اینها استوانه‌هایی بودند که باید سیره‌شان ماندگار شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر دفاع از انقلاب و حفظ دستاوردهای خون شهدا بیان دا‌شت: در حوزه دفاع از انقلاب کمیت مهم نیست؛ ‌امام راحل یک نفر بود و توانست انقلاب کند و رهبری معظم انقلاب نیز حقیقتا برای انقلاب زحمت می‌کشند و ما نیز باید مدافعان واقعی انقلاب و ولایت باشیم.

وی با تصریح بر اینکه نباید در حفظ انقلاب بی توجه بود ‌‌افزود: ‌تا زمانی برای مردم مهم هستیم که بتوانیم اعتماد مردم را داشته باشیم و اعتماد مردم منوط به استحکام اعتقادی ما هست.

میرسلیم با اشاره به استحکام اعتقادی مدافعان انقلاب بیان کرد: ‌با استحکام اعتقادی مراقب رفتار خودمان چه از لحاظ فردی و خانوادگی و چه اجتماعی هستیم و حرمت همدیگر را حفظ می‌کنیم.

وی گفت: ‌باید اثرگذاری مثبت داشته باشیم و این اثرگذاری به واسطه خودسازی و ارتباط با خدا هست و در  این صورت وقتی پای کار انقلاب می‌آییم و دین خدا را یاری می‌کنیم، خدا نیز ما را یاری می‌کند.

این فعال سیاسی در پایان گفت: به سرمایه انقلابی نباید خسارت وارد شود و باید در این مسیر مستحکم باشیم که این استحکام با قدرت معنوی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول