اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

آيت‌الله صافي گلپايگاني:

شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع) به مردم معرفی شود

یکی از مراجع عظام تقلید با تأكيد بر اهميت شناخت شخصيت علمي حضرت عبدالعظيم(ع) گفت: بايد جنبه‌هاي علمي حضرت عبدالعظيم(ع) مورد بررسي و تحقيق قرار گيرد و به عموم معرفي شود.

شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع) به مردم معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان عظمت حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت (ع) حضرت عبدالعظیم (ع) است.

وی بیان کرد: حضرت عبدالعظیم بین سادات و امامزادگان دارای عظمت فوق العاده ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص  و والاست، از این رو ما افتخار میکنیم که شما خادمان این حرم مطهر اینجا حضور یافته‌اید.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم اظهار کرد: این برنامه‌ها در واقع احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و دارای عظمتی بالاست و این امور موجب خشنودی حضرت ولیعصر(عج) می‌گردد.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: مقام و منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) بسیار بالا تر از آن است که ما در مورد ایشان سخنی بگوییم.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم(ع) تألیف شده، باید جنبه های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی گردد.

این مرجع تقلید بیان کرد: خادمین حضرت عبدالعظیم به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به محضر این مرجع عالیقدر شیعه اهدا شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول