یاسر نانکلی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سرگروههای آموزشی در توسعه دانش و ارتقای سطح مهارتهای حرفهای و توانمندسازی آموزگاران نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: توسعه مستمر و مداوم صلاحیتهای حرفهای معلمان به منظور همگامی و همراهی با تحولات آموزش و پرورش با کیفیت از مهمترین و ضروریترین وظایف نظام آموزشی است.
وی گفت: بهرهگیری از نظارتهای بالینی و مستمر گروههای آموزشی عملکرد معلمان را در مسیر اهداف و برنامههای هفتگی، ماهیانه و سالانه قرار میدهد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان افزود: پس از بررسی عملکرد سرگروههای آموزشی دوره ابتدایی، شهرستانها و مناطق ناحیه یک همدان، ملایر، گل تپه و خزل رتبههای برتر را در سال تحصیلی 97-96 را کسب کردند.
وی تهیه تقویم اجرایی فعالیتها، نیازسنجی آموزشی در برگزاری کارگاهها، برگزاری کارگاهها براساس نیاز و اولویت، شناسایی معلم خلاق و تولید محتوای آموزشی را از جمله وظایف سرگروههای ابتدایی عنوان کرد.
نانکلی با بیان اینکه امسال قریب به 170 سرگروه آموزشی دوره ابتدایی در شهرستانها، نواحی و مناطق استان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این گروهها میتوانند به عنوان سازمانی یاری دهنده و رشد دهنده دستگاه تعلیم و تربیت باشند.
انتهای پیام/89047/ 20