اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان خبر داد

فعالیت 170 سرگروه آموزشی دوره ابتدایی در همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان از فعالیت 170 سرگروه آموزشی دوره ابتدایی در استان خبر داد و گفت: این گروه‌ها می‌توانند به عنوان سازمانی یاری‌دهنده و رشددهنده دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

فعالیت 170 سرگروه آموزشی دوره ابتدایی در همدان

یاسر نانکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سرگروه‌های آموزشی در توسعه دانش و ارتقای سطح مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی آموزگاران نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: توسعه مستمر و مداوم صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان به منظور همگامی و همراهی با تحولات آموزش و پرورش با کیفیت از مهمترین و ضروری‌ترین وظایف نظام آموزشی است.

وی گفت: بهره‌گیری از نظارت‌های بالینی و مستمر گروه‌های آموزشی عملکرد معلمان را در مسیر اهداف و برنامه‌های هفتگی، ماهیانه و سالانه قرار می‌دهد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان افزود: پس از بررسی عملکرد سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی، شهرستان‌ها و مناطق ناحیه یک همدان، ملایر، گل تپه و خزل رتبه‌های برتر را در سال تحصیلی 97-96 را کسب کردند.

وی تهیه تقویم اجرایی فعالیت‌ها، نیازسنجی آموزشی در برگزاری کارگاه‌ها، برگزاری کارگاهها براساس نیاز و اولویت، شناسایی معلم خلاق و تولید محتوای آموزشی را از جمله وظایف سرگروه‌های ابتدایی عنوان کرد.

نانکلی با بیان اینکه امسال قریب به 170 سرگروه آموزشی دوره  ابتدایی در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها می‌توانند به عنوان سازمانی یاری دهنده و رشد دهنده دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول