اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد

مساعدت 210 میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 210 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

مساعدت 210 میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان

حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده چهار بیمار مبتلا به سرطان را بررسی کردیم، گفت: پرونده سه بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مساعدت بلاعوض 140 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران، افزود: 40 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته و 30 میلیون ریال نیز تصویب به پرداخت وام قرض‌الحسنه به این بیماران شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد سه بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و سه بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشد، خاطرنشان کرد: در مجموع 210 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد.

شاکری‌صفت بیان کرد: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان، گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری  0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ 89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول