اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

خبر خوش برای مردم چهارمحال و بختیاری؛

افزایش چشمگیر اعتبارات در سال 98برای استان/ اعتبارات خوبی به حوزه راه اختصاص یافته است

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تصویب لایحه بودجه در مجلس، گفت: خبرهای بسیار خوبی برای مردم چهارمحال و بختیاری در زمینه تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی به‌خصوص در حوزه راه داریم.

افزایش چشمگیر اعتبارات در سال 98برای استان/ اعتبارات خوبی به حوزه راه اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کاظمی پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تدوین برنامه جامع سلامت چهارمحال و بختیاری یک اقدام بسیار مؤثر برای استان است، گفت: خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی در کشور تدوین و تصویب می‌شود، اما گاهی مشاهده می‌شود که وقتی این برنامه‌ها به مرحله اجرا می‌رسد، خروجی مناسبی از این برنامه حاصل نمی‌شود.

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید جهت اجرای این طرح نظارت دقیقی صورت گیرد، زیرا طرح جامع سلامت به‌طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است، باید اعتماد مردم جهت سلامت آب آشامیدنی جلب شود.

وی با تأکید بر اینکه آمارهای ارائه شده در خصوص سلامت مردم مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در ابتدای امر لازم است به مقوله بهداشت و پیشگیری توجه ویژه‌ای شود، زیرا درمان هزینه‌ بسیاری را تحمیل می‌کند.

کاظمی در ادامه در رابطه با اجرای طرح‌های عمرانی در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: باتوجه به نوسانات قیمت در بازار، پیمانکاران رغبتی برای اجرای طرح‌های عمرانی ندارند، اما مدیران اجرایی منتظر پیمانکاران نباشند و خودشان به دنبال آن‌ها بروند تا پروژه‌های عمرانی با سرعت بیش‌تری به انجام برسد و بودجه برگشت نخورد.

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تصویب لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته خبرهای بسیار خوبی برای مردم استان در زمینه تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی به‌خصوص در حوزه راه‌سازی داریم.

وی با بیان اینکه نقدینگی بالا در بین مردم موجب سوق دادن سرمایه‌ها به سمت طلا، سکه و ارز می‌شود، تأکید کرد: اگر بتوانیم این سرمایه‌ها را به سمت تولید سوق دهیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و مدیران باید برای شرایط سخت راهکار داشته باشند و اجازه ندهند سرمایه‌ها از استان خارج شود.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول