اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

فرماندار قشم:

دانشجویان نقش مهمی در پویایی و توسعه جامعه دارند

فرماندار شهرستان قشم گفت: دانشجویان نقش مهمی در پویایی و توسعه جامعه دارند و فتح قله‌های پیشرفت بدون وجود دانشجویان امکان‌پذیر نیست.

دانشجویان نقش مهمی در پویایی و توسعه جامعه دارند

علیرضا نصری شامگاه پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم اظهارداشت: ۱۶ آذر یادآور جانفشانی و رشادت دانشجویان حق‌طلب این آب و خاک علیه نظام سلطه، استکبار و عوامل داخلی آنها است.

وی ادامه داد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت این انقلاب، امکان تاثیرگذاری و حرکت رو به جلو برای همه افراد جامعه به ویژه قشر دانشجو فراهم شده است.

فرماندار قشم با بیان این‌که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ مرکز آموزش عالی در این شهرستان وجود نداشت، گفت: امروز شاهد فعالیت مراکز آموزشی مختلف در این شهرستان هستیم و دانشجویان آن از افتخارآفرینان هرمزگان هستند.

نصری با تاکید بر این‌که باید درخواست‌ها و مطالبات دانشجویان پیگیری و مورد بررسی قرار گیرد، افزود: دانشگاه و دانشجویان همواره موتور محرکه مطالبه‌گری و سرمنشأ عدالت و آزادی‌خواه در جامعه هستند.

فرماندار قشم خاطرنشان کرد: رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در گرو استمرار فعالیت و مجاهدت‌های دانشگاه و دانشجویان است.

وی تاکیدکرد: دانشجویان باید با بصیرت‌افزایی و کسب معرفت، مانع از اثرپذیری شبهه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی در خود و جامعه شوند.

گفتنی است، در تقویم رسمی کشورمان 16 آذرماه به نام روز دانشجو نامگذاری شده است.
در حال حاضر بیش از هشت‌هزار دانشجو در هشت مرکز دانشگاهی و مراکز علمی جزیره قشم مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول