اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تمجید رئیس فدراسیون ربوکاپ آسیا از فعالیت ایران در حوزه رباتیک

رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا گفت: ایران در زمینه ربات‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

تمجید رئیس فدراسیون ربوکاپ آسیا از فعالیت ایران در حوزه رباتیک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، چانجیوچو رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا در مراسم افتتاحیه مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه گفت:  ایران در حوزه روبوکاپ رشد بسیار خوبی داشته و این دانش خلاق در ایران پله‌های ترقی را طی کرده است.

وی افزود: امسال ایران میزبان دومین دوره از مسابقات روبوکاپ است و مسابقات روبوکاپ امسال در 5 دسته برگزار می‌شود که تیم ایران در تمام حوزه‌ها کار کرده و دارای مقام است.

چانجیوچو گفت: حل موضوعات مختلف، رفع چالش‌ها و افزایش دانش مهندسی از جمله فعالیت‌هایی است که ربات‌ها انجام می‌دهند که سبب پیشرفت و رشد زندگی می‌شوند.

رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا گفت: تیم روبوکاپ این دانشگاه در بسیاری از مسابقات جهانی برگزیده شده و دانشجویانی که در این تیم رشد کرده‌اند، همگی دارای مقام و علم بالایی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت روبوکاپ در ایران باشیم زیرا تیم این کشور دانشجویان بسیار خوبی دارد و آینده ایران به وسیله این ربات‌ها می‌تواند پیشرفت داشته باشد.

چانجیوچو با اشاره به دانشجویانی که در حوزه روبوکاپ فعالیت می‌کنند، بیان کرد: امروز بیش از 2 هزار دانشجو در حوزه روبوکاپ در این نمایشگاه و در ایران فعالیت دارند و بسیاری دیگر از آنها در خارج از کشور ایران فعالیت می‌کنند و ایران می‌تواند بزرگ‌ترین خانواده رباتیکی را داشته باشد.

وی افزود: ایران امسال میزبان دومین دوره است و ما می‌توانیم از این مسابقه تجربه خوبی داشته باشیم و ایران بهترین کشور در زمینه روبوکاپ خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول