اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

کریم پاداش:

هم استعفا دادم و هم به سرپرست جدید تبریک گفتم

کریم پاداش اصل سرپرست سابق هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان‌شرقی گفت: اولین هیاتی که استعفا داد، بنده بودم و به سرپرست جدید هم تبریک گفتم.

هم استعفا دادم و هم به سرپرست جدید تبریک گفتم

کریم پاداش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: همه باید برابر قانون تمکین کرده و در راستای اجرای قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان، مصوب مجلس شورای اسلامی، بنده جزو اولین روسای هیات ورزشی آذربایجان‌شرقی بودم که از سمت خود استفعا داده و به سرپرست جدید هم تبریک گفتم.

سرپرست سابق هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان‌شرقی  گفت: امیدوارم این اقدام من الگویی برای سایر هیات‌های ورزشی شده و افرادی که مشمول قانونی بازنشستگی هستند، خود اقدام به استعفا کنند.

وی افزود: طی تماسی انتصاب جواد امان‌زاده به سرپرستی هیات بولینگ و بیلیارد استان را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردم.

پاداش گفت: از مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و کلیه مدیران پرتلاش باشگاه‌ها و دست‌اندرکاران این رشته زیبا و پر تکنیک که در این مدت با بنده نهایت همکاری را داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کریم پاداش سابقه رئیس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/20/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول