اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور رقم خورد

توقف آلومینیوم اراک مقابل بادران تهران

ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز با 3 بازی پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها آلومینیوم اراک میزبان بادران تهران بود.

توقف آلومینیوم اراک مقابل بادران تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و در هفته شانزدهم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل میهمان خود بادران تهران متوقف شد.

این بازی رأس ساعت 14 در ورزشگاه 15 هزارنفری امام خمینی اراک به قضاوت آقایان محمدرضا تارخ، احسان تیمور، رضا حیدری، احمد محمدی و نظارت آقای فرشید افشار آغاز شد.

نماینده اراک با ترکیب محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، رامتین سلیمان زاده، روح‌الله نعمتی، امید نظامی پور، عباس یحیی بیگی، رضا معقولی، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی، میثم آقایی و به سرمربی‌گری محمد ربیعی پا به این مسابقه گذاشت.

برای تیم بادران تهران نیز مجتبی روشنگر، میثم مجیدی، محمد آشتیانی، کریم اسلامی، میعاد یزدانی، اویس کردجهان، شهاب کرمی، سهیل رحمانی، مجتبی محبوب‌مجاز، مسعود حق‌جو، محمدعلی اکبرخواه با سرمربی‌گری فرشید استحقاری بازی کردند.

در نیمه اول این بازی که بدون حادثه خاصی روی دروازه‌ها در حال پیگیری بود در دقیقه 35 سید مهدی حسینی بازیکن آلومینیوم اراک با شوتی محکم توانست دروازه تیم حریف را باز کند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اراک به اتمام برسد.

نیمه دوم در حالی که بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود میثم آقایی بازیکن آلومینیوم در دقیقه 71 با کارت زرد دوم داور مواجه شد تا مجبور شود از زمین بازی بیرون برود و همین 10 نفره شدن کافی بود تا 6 دقیقه بعد میثم مجیدی بازیکن سابق آلومینیوم گل تساوی را وارد دروازه اراکی‌ها کند.

در انتهای بازی نیز کریم اسلامی بازیکن بادران با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا هردو تیم هم در نتیجه و هم در تعداد اخراجی‌ها برابر باشند.

نماینده اراک با این تساوی فعلاً در رتبه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات باقی ماند.

درپایان بازی بین دوتیم ایرالکو اراک و بادران تهران تماشاگران دو تیم درگیر شدند که این درگیری تا ساعاتی ادامه داشت. 
شروع درگیری از درون زمین بین بازیکنان اراکی بادران تهران و بازیکنان  آلومینیوم اراک بود و در حالی که میثم مجیدی بازیکن اراکی بادران به تماشاگران اراکی توهین کرد باعث تحریک تماشاگران اراکی شد که آنها هم شروع به توهین و فحاشی به وی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول