اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرمانده سپاه ورامین مطرح کرد

لزوم فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت/ شهدای تیپ فاطمیون اجر سه شهید را می‌برند

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه شهدای تیپ فاطمیون اجر سه شهید را دارند، گفت: باید از فرصت یادواره‌های شهدا استفاده کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم مردم فراگیر کنیم.

لزوم فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت/ شهدای تیپ فاطمیون اجر سه شهید را می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه ورامین که با حضور گسترده مردم و برخی از مسؤولین در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد برگزار شد، اظهار داشت: شهدای تیپ فاطمیون اجر سه شهید را دارند زیرا خانواده‌های این عزیزان بعد از شهادت مصیبت‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شوند و از سوی دیگر نیز خانواده‌هایشان در مملکت غربت قرار دارند هرچند که ما عزیزان افغان را بر روی چشمانمان قرار می‌دهیم.

وی افزود: اینکه رزمنده‌ها و شهدای مدافع حرم فاطمیون خانواده‌های خود را در غربت جای گذاشته و برای دفاع از حرم به سوریه می‌روند کار بسیار بزرگی است.

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه باید دست تک‌تک خانواده‌های این شهدای مدافع حرم را ببوسیم، تصریح کرد: باید از فرصت یادواره‌های شهدا استفاده کنیم و این فرهنگ را در بین عموم مردم فراگیر کنیم که این عزیزان خانواده خود را رها و برای دفاع از اسلام قیام می‌کنند، به آن‌ها تهمت پولکی بودن را می‌زنند و این اشتباه است.

وی بیان کرد: خدا از جریانات و افرادی که این تهمت‌های دروغ را به این عزیزان می‌زنند، نگذرد و ما این تفکرات و سخنان سخیف آنان را محکوم می‌کنیم.

تاجیک افزود: برخی از این رزمنده‌ها منابع مالی خوبی داشتند و نیازی به مال دنیا نداشتند اما همین افراد برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) قیام کردند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مردانی بودند که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند، گفت: این جان‌فشانی برای آن است که ما در کشور به‌راحتی و در آرامش زندگی کرده و این مراسم‌ها را برگزار کنیم و دست پدران و مادرانشان را ببوسیم.

فرمانده سپاه ورامین اظهار داشت: دشمنان با زور نتوانستند وارد کشور شوند و قصد دارند مؤلفه‌های قدرت را از داخل کشور بگیرند و درصدد آن هستند که دستاوردهای شهدای موشکی و شهدای مدافع حرم را از ما بگیرند.

وی بیان کرد: اگر به‌درستی گوش دهیم متوجه صدای شهدا می‌شویم که می‌گویند ترسی نداشته باشید و به راه ما ادامه دهید که پیروزی در نهایت قسمت و نصیب ما خواهد شد.

تاجیک خاطرنشان کرد: بیش از چهل سال است که دشمنان هرچند وقت یک‌بار هجمه و حمله‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به راه می‌اندازند تا مردم ما دست از این نظام بکشند ولی مردم هیچ‌گاه به خاطر مشکلات دنیایی دست از این نظام مقدس نمی‌کشند.

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: به دنبال وحدت و همدلی بین همه نیروهای مقاومت بودیم که به لطف اهل‌بیت (ع) این مسئله به بهترین شکل ممکن اجرایی شده است و همگان به دنبال نوکری اهل‌بیت (ع) هستند.

وی افزود: جوانانی که پس از انقلاب اسلامی به دنیا آمده‌اند در یک دوره زمانی کوتاه توانستند راه درستی بروند که این راه با تقوا و لبیک عملی گفتن به خداوند، حضرت علی(ع) و حضرت مهدی(عج) به دست آمده است.

بی‌آزار تهرانی خاطرنشان کرد: اینکه جوانان ما شرایط انجام گناه داشته باشند اما به خاطر حضرت مهدی(عج) و همچنین خداوند متعال و امام حسین(ع) به گناه پشت کرده و به سمت خوبی می‌روند، نتیجه‌اش این است که در سن کم نیز می‌توانند به شهادت برسند و خدایی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا 111 شهید مدافع حرم ایرانی و افغانی تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول