اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

معاون آموزش و پرورش قشم:

جشنواره ارتقاء سلامت در قشم برگزار شد

جشنواره ارتقاء سلامت با هدف ارتقاء سلامت دانش آموزان و انتقال آموزه‌های بهداشتی-سلامتی به خانواده‌ها با موضوع نوشیدنی‌های سالم در دبستان لقمان حکیم دفاری قشم برگزار شد.

 جشنواره ارتقاء سلامت در قشم برگزار شد

حسن رنجبر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم در خصوص این جشنواره اظهار داشت: دانش‌آموزان، پل ارتباطی بین مدرسه و خانواده هستند و از همین رو ارتقاء آگاهی آنها در خصوص مسائل بهداشتی، فرهنگی و سلامت، نقش مهمی در ارتقاء آگاهی خانواده‌ها در این بخش دارد.

وی افزود: در همین راستا نیز طرح‌های مختلفی از سوی آموزش و پرورش در مدارس اجرا شده که از جمله آن می‌توان به طرح سفیران سلامت اشاره کرد.

رنجبر ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان بعد از آموزش موارد بهداشتی و فرهنگ‌سازی‌های لازم در ابعاد مختلف بهداشت و درمان را همانند یک سفیر به خانواده‌های خود انتقال می‌دهند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش قشم تصریح‌کرد: مدرسه نقش کلیدی در ارتقاء سلامت جامعه دارد زیرا دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت در انتقال آموزه‌های بهداشتی و سلامتی به خانواده انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در جامعه، گفت: محیط سالم و بهداشتی علاوه بر کمک به سلامت جسم و روان کودکان جامعه، امکان شکوفایی استعدادها را در بین آنها به‌وجود می آورد.

انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول