اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان:

126 آموزشگاه مروج سلامت در همدان کیفی‌سازی می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت‌خانه در خصوص کیفی‌سازی مدارس مروج سلامت، 126 آموزشگاه در سال تحصیلی جاری کیفی‌سازی خواهند شد.

126 آموزشگاه مروج سلامت در همدان کیفی‌سازی می‌شوند

عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح مدارس مروج سلامت یک طرح کشوری و بین‌المللی است، اظهار کرد: امیدواریم با ابلاغ اعتبارات از سوی وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بتوانیم به نحو مطلوب به اجرای طرح بپردازیم.

وی با بیان اینکه امسال 700 آموزشگاه از 2 هزار و 500 آموزشگاه استان همدان در طرح مدارس مروج سلامت شرکت کردند، افزود: رویکرد مدارس مروج سلامت، توانمندسازی افراد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت‌خانه در خصوص کیفی‌سازی مدارس مروج سلامت، تعداد 126 آموزشگاه در سال تحصیلی جاری کیفی‌سازی خواهند شد.

وی گفت: مدارس «مروج سلامت» به دنبال استقرار نظامی برای ارتقای سلامت در مدارس است که این مهم مشارکت اولیاء، معلمان و دانش‌آموزان را طلب می‌کند.

جعفری گفت: طرح مدارس مروج سلامت به دنبال ایجاد امکانات است و ارزیابی و ممیزی این مدارس نشان‌دهنده پیشرفت مدارس در زمینه ارتقای سلامت است به‌ طوری که اگر مدرسه‌ای در بخش‌های مختلف رتبه لازم را کسب کند ستاره کسب دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تمام مدارس مجری مروج سلامت استان را کیفی سازی کنیم، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات اعم از معاینات دانش‌آموزان، تغذیه در مدارس، بهداشت روان در مدرسه همه در قالب مدارس مروج سلامت جمع‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول