اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فارس از حال و هوای آخرین روزهای پاییزی گزارش می‌دهد

خودنمایی برگ‌های خزان پاییزی در کوچه‌های گرگان/ رفتگران و پارک‌بانان، کوچه‌های شهر را جارو نمی‌کنند

نقش و نگار پاییز در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر گرگان طنین‌انداز می‌شود و حال و هوای آخرین روزهای پاییزی در شهر گرگان بسیار دیدنی و لذت‌بخش است به طوریکه برگ‌های خزان پاییزی درکوچه‌های گرگان خودنمایی می‌کند.

خودنمایی برگ‌های خزان پاییزی در کوچه‌های گرگان/ رفتگران و پارک‌بانان، کوچه‌های شهر را جارو نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با آغاز فصل پاییز هوا کم کم رو به خنکی می‌رود و برگ‌های درختان شروع به تغییر رنگ می‌کنند و در این فصل روزها کوتاه و شب‌ها طولانی می‌شود.

در راستای تغییرات طبیعی و بسیار زیبایی که در فصل پاییز ایجاد می‌شود مناظر زیبا و دلنشینی از خزان برگ‌ها قابل مشاهده است که این فصل برای نویسندگان، شاعران و عکاسان هنری بسیار مهم تلقی می‌شود.

شهرستان گرگان با داشتن طبیعت بکر و رویایی نیز از این امر مستثنی نیست و پاییز زیبایی را برای شهروندان گرگان به نمایش گذاشته است و شهرداری گرگان در راستای هرچه زیباتر شدن شهر گرگان کوچه‌های پاییزی را برای لذت‌بردن شهروندان تدارک دید.

در زمینه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری گرگان گفت و گویی صمیمی با آرش فولادیان مدیر روابط‌عمومی شهرداری شهرستان گرگان صورت گرفت.

*فارس: در خصوص برگ‌ریزان پاییزی در شهر گرگان و همچنین دلیل آنکه رفتگران شهرداری به مدت دو روز اقدام به جارو کردن کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر نمی‌کنند، توضیح دهید؟

فولادی: در ادامه برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و پاییز گرگان را به زیبایی هرچه بیشتر می‌شناسند و در این زمینه تماس‌های بی‌شماری از سوی شهروندان داشتیم که برای ما کوچه‌های پاییزی ایجاد کنید تا لذت عکاسی در این فصل گسترده باشد.

چون در روزهای گذشته شاهد هوای بارانی در استان گلستان بودیم نمی‌توانستیم کوچه‌های پاییزی را ایجاد کنیم ولی در روز گذشته با همت معاون خدمات شهری شهرستان گرگان تصمیم گرفته شد که پارک‌بانان و رفتگران شهری کوچه‌ها را در روز گذشته جارو نکنند و فقط جمع‌آوری زباله داشته باشند.

امروز هم شاهد تماس‌های تلفنی شهروندان بودیم که اصرار داشتند کوچه‌های پاییزی تمدید شود و امروز نیز کوچه‌های شهرستان گرگان جارو نمی‌شود و تنها جمع‌آوری زباله‌ها صورت می‌گیرد و شهر فضای پاییزی بیشتری به خود می‌گیرد.

*فارس: یکی از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری گرگان گلباران قدمگاه امام حسن عسگری(ع) است در این زمینه توضیح دهید؟

فولادیان: سوم ربیع‌الثانی مصادف با سالروز ورود امام حسن عسگری(ع) به گرگان است و این روز را از سال گذشته با توجه به تصمیمی که کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرستان گرگان گرفته شد به نام هفته فرهنگی شهرستان گرگان نامگذاری شد.

روز افتتاحیه و گلباران قدمگاه امام حسن عسگری(ع) در سبزه مشهد این شهرستان را با حضور مردم ولایی و انقلابی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول