اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان مطرح کرد

تولیدکنندگان را خودتحریمی بیشتر از تحریم‌ها زمین‌گیر می‌کند

رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با اشاره به مشکلات فراوان بر سر راه تولیدکننده ایرانی در شرایط کنونی گفت: بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.

تولیدکنندگان را خودتحریمی بیشتر از تحریم‌ها زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا امیدوار تجریشی رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان و دهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت گفت: آنچه این روزها از دولت و مجلس انتظار می‌رود اصلاح قوانین زائد به جای صدور بخشنامه‌های لحظه‌ای است.

وی افزود: هم‌اکنون تولیدکننده در حالی با زحمت و مشقات فراوان مواد اولیه و سرمایه در گردش خود و همچنین حقوق و دستمزد کارگران را تأمین می‌کند که بر سر مسیر خود با دست‌اندازهای بسیاری مواجه است.

این مقام مسئول گفت: متأسفانه برخی رفتارهای سلبی تولیدکنندگان را متهم به کم‌فروشی می‌کنند و در این حالی است که مصائب تولیدکننده از سوی سازمان تأمین اجتماعی،‌ امور مالیاتی و بانک‌ها در کنار مشقت ثبت سفارش در گمرکات باعث شده تا بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول