اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای همدان و دانشگاه فنی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از انعقاد تفاهمنامه بین مرکز فنی و حرفه‌ای همدان با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای همدان و دانشگاه فنی

وهب مختاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند، اظهار کرد: توانمند‌سازی در حوزه‌ مهارت‌آموزی برای ورود بهتر به بازار کار از اولویت‌های این مرکز است.

وی با بیان اینکه علم در کنار عمل راهگشای مشکلات است و امید است دانشجویان از این موقعیت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند، افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای همدان آماده همکاری و انعقاد تفاهمنامه با تمام دستگاههای اجرایی از جمله دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه خروجی این دوره‌ها در اکثر موارد به اشتغال پایدار منجر خواهد شد گفت: در این تفاهم‌نامه تربیت نیروی کار ماهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و در نهایت تشکیل یک جامعه سالم را به دنبال دارد، ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای به دنبال حل گوشه‌ای از مشکلات اشتغال جوانان کشور است و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

مختاران آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را راهی برای کاهش مدت زمان مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برشمرد و خاطرنشان کرد: باید جوانان را به سوی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات بیکاری و اقتصادی در جامعه را حل کنیم.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول