اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

نگاه اعتدالی و شایسته‌سالاری خواهم داشت

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بنده همان‌طور که در دانشگاه، نگاه اعتدالی و شایسته‌سالاری داشتم در استان هم با این رویکرد به دنبال کارهای کلانی خواهم بود تا ذهنیت منفی در متن جامعه را به سمت امیدواری و خوش‌بینی سوق دهم.

نگاه اعتدالی و شایسته‌سالاری خواهم داشت


استاندار آذربایجان شرقی، سپاه و بسیج را از مهم‌ترین تکیه‌گاه‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها دانست و گفت: پشتیبانی سپاه و بسیج، دلگرمی بزرگی برای مسئولان اجرایی کشور است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف سپاه عاشورا، افزود: ما در دوره بسیار سختی قبول مسئولیت کرده‌ایم، اما معتقدیم که اگر بتوانیم در حل مشکلات استان تأثیرگذار باشیم این مسئولیت موهبت الهی است.

وی اظهار داشت: با اراده کامل و باور به اینکه می‌توانیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم به میدان آمده‌ایم و خوشبختانه فضای وحدت و همدلی در استان برای رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر مشکلات زیادی داریم، امکانات و ظرفیت‌های فراوانی هم داریم، افزود: طرح‌هایی مثل نفلین‌سینیت، صنایع پائین‌دستی مس و خودروسازی را در استان داریم که می‌توانند ده‌ها هزار فرصت شغلی ایجاد کنند و اگر مدیریت جهادی داشته باشیم شرایط قطعاً بهتر از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده همان‌طور که در دانشگاه، نگاه اعتدالی و شایسته‌سالاری داشتم در استان هم با این رویکرد به دنبال کارهای کلانی خواهم بود تا ذهنیت منفی در متن جامعه را به سمت امیدواری و خوش‌بینی سوق دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار گفت: خوشحالیم که یکی از همرزمان شهید مهدی باکری در سنگرهای علم و جهاد و یکی از چهره‌های علمی به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شده و امیدواریم این انتصاب به نفع انقلاب و مردم و منجر به رضایت‌مندی جامعه باشد.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه با اراده انقلابی بسیاری از موانع قابل رفع است، افزود: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌های خود آماده است تا با وحدت و همدلی و هم‌فکری با مدیریت اجرایی استان، در راستای ارتقای ارزش‌های انقلاب و نظام گام برداریم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول