اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و معدن سمنان خبر داد

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت‌های شغلی صنایع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رتبه نخست این استان در ایجاد فرصت‌های شغلی صنایع خبر داد و گفت: اشتغال بیش از 29 هزار نفر در صنایع استان پیش‌بینی شده است.

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت‌های شغلی صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری، یک‌هزار و 96 فقره جواز صنعتی در استان سمنان صادر شده که در مقایسه با کل کشور رتبه نخست را داراست.

وی تصریح کرد: در این مدت برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 90 هزار میلیارد ریال با اشتغال 29 هزار و 864 نفر پیش‌بینی شده که ازنظر اشتغال نیز  استان سمنان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به جایگاه مطلوب این استان در کشور در بخش صدور مجوز صنعتی بیان کرد: در هشت ماه سال جاری در کل کشور حدود 13 هزار و 400 مجوز صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 310 هزار و 860 نفر صادر شده است.

اسودی خاطرنشان کرد: در استان سمنان بیش از دو هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری وجود دارد که درصد استان نسبت به کل کشور ازنظر تعداد حدود سه درصد و ازنظر اشتغال 2.2 درصد است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول