اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل بیمه سلامت گلستان خبر داد

برگزاری نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت/ استفاده از ایده‎های نو برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیمه‎شدگان

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از آغاز نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت در سطح ملی از 15 آذرماه جاری خبر داد و گفت: 15 دی‎ماه امسال آخرین مهلت برای ثبت ایده‎ها است.

برگزاری نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت/ استفاده از ایده‎های نو برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیمه‎شدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که با موضوع نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت برگزار شد اظهار کرد: حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند  که بیش از 65 درصد جمعیت استان را شامل می‎شود.

وی از برگزاری نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت در سطح کشور خبر داد و گفت: این رویداد هم‎اندیشی از 15 آذرماه جاری آغاز شده و تا 15 دی‎ماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان بیان کرد: تعداد زیادی بیمه شده در سطح کشور و استان ظرفیتی بالقوه و بالفعل محسوب می‎شود و باید برای رفع خلأها و نواقص تلاش کنیم و راهکارهایی در این استا اندیشیده شود که برگزاری رویداد هم‎اندیشی به این مهم کمک می‎کند.

حسینی با بیان اینکه نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت برای مشارکت در ایده‎های نو است، افزود: علاقه‎مندان می‎توانند ایده‎های خود را در سایت www.shareidea.ihio.gov.ir ثبت کنند، این رویداد هم‎اندیشی یک مسابقه علمی است و در پایان افراد دارای ایده‎های برتر تجلیل می‎شوند.

وی یادآور شد: در نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت پیشنهادات و ایده‎‎ها در محورهای مختلف اعم از آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‎ای، قوانین، مقررات و فرایندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه‎ انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور، کارکنان و بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران، پزشکان و متخصصان، کارکنان مراکز تشخیصی و درمانی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت جمع‎آوری می‎شود.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان؛ ارائه بهترین راهکار برای جلوگیری از هم‎پوشانی بیمه‎ای بیمه‎شدگان، ارائه بهترین مدل برای ترویج فرهنگ بیمه سلامت در کشور، ارائه بهترین راهکار برای تجمیع سازمان‎های بیمه‎گر پایه، طراحی روش‎های نوین برای شفاف‎سازی هزینه‎کرد مردم و جلوگیری از تخلفات احتمالی پزشکان طرف قرارداد،اندیشیدن راهکاری برای حذف دفترچه بیمه سلامت را از دیگر محورهای رویداد هم‎اندیشی عرصه بیمه سلامت برشمرد.

حسینی ادامه داد: در این رویداد هم‎اندیشی موضوعات دیگر اعم از طراحی نظام جذب و بکارگیری نخبگان و معتمدین عرصه سلامت، جلوگیری از تقاضاهای القایی، روش‎های جذب منابع درآمدی پایدار برای سازمان بیمه سلامت، رعایت عدالت در پرداخت حق بیمه توسط بیمه‎شدگان، ارائه راهکارهای نوین برای نظارت موثر بر مراکز طرف‎قرارداد مورد توجه قرار می‎گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد نخستین رویداد هم‎اندیشی در عرصه بیمه سلامت منجر به دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشت و درمان شود و کیفیت خدمات درمانی به بیمه‎شدگان در مراکز مختلف نیز ارتقاء یابد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول