اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان:

زنجان بیست و هشتمین استان در اعمال قانون است/ نقش 85 درصدی عامل انسانی در تصادفات

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: زنجان بیست و هشتمین استان در اعمال قانون است و این یعنی در استان زنجان جریمه کم است.

زنجان بیست و هشتمین استان در اعمال قانون است/ نقش 85 درصدی عامل انسانی در تصادفات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس مظفری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته حمل و نقل اظهار کرد: در همین راستا طرح زمستانی از فردا 22 آذرماه آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح را خدمات‌رسانی به مسافران در محورهای مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده‌ها است.

مظفری در ادامه با اشاره به اینکه در استان زنجان 47 نقطه کوهستانی داریم که اورژانس و هلال احمر در آن مستقر خواهند شد، افزود: امیدواریم جاده‌ای ایمن از حوادث داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای استان زنجان افزود: در هشت ماه تعداد مصدومان 30 درصد و متوفیان نیز 32 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در هشت ماه گذشته از سال‌جاری، 85 درصد عامل انسانی مقصر تصادفات بوده است، گفت: در این زمینه با هیچ ارگانی تعارف نداریم و اگر مقصرانی در حادثه باشد اعلام می‌کنیم.

مظفری درباره میزان جرائم رانندگی نیز گفت: در کل کشور استان زنجان بیست و هشتمین استان در اعمال قانون است و این یعنی در استان زنجان جریمه کم است.

رئیس پلیس راه استان زنجان  با اشاره به اینکه درآمد حاصل از جرائم رانندگی به نیروی انتظامی نمی‌رسد و به خزانه واریز می‌شود، گفت: البته درصدی از این مبالغ برای فرهنگ‌سازی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بحث برخورد با تخلفات رانندگی از نظر پلیس راه بسیار اهمیت دارد، گفت: در این زمینه با کسی تعارف نداریم و بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

به گزارش فارس، طرح زمستانی پلیس راه با همکاری دستگاه‌های اجرایی اورژانس، راه و شهرسازی، سازمان حمل‌ و نقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر و مدیریت بحران اجرایی می‌شود.

هدف از اجرای این طرح خدمات‌رسانی به مسافران در محورهای مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده‌ها است.

گفتنی است، طرح زمستانی  با هدف رفع گره‌های کور ترافیکی، گردنه‌های کوهستانی، رفع مسیرهای مسدودی و روان کردن ترافیک و ایمنی در تردد هر سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول