اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان در گفت‌وگو با فارس:

گیلان به مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام دست‌یافت

مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به کسب شش مدال رنگارنگ توسط قایقرانان گیلانی گفت: تیم بانوان گیلان در مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های آرام بزرگ‌سالان کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

گیلان به مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام دست‌یافت

دانیال ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به کسب مقام قهرمانی قایقرانان گیلانی در مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان کشور اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 17 استان به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به کسب شش مدال توسط بانوان گیلانی گفت: الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره 200 متر و 500 متر موفق به کسب دو مدال برنز شد، در کایاک دونفره 500 متر تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان و در کایاک چهارنفره 500 متر تانیا کارگرپور، الناز شفیعیان، نجمه سجادی و آرزو صیاد نعمتیان موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان اوج هنرنمایی گیلانی‌ها را کانو کانادایی دانست و افزود: پریسا محمدزاده و زیبا سماک در کانو کانادایی دونفره 500 متر و آتنا رئوفی در کانو کانادایی یک‌نفره موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش کانو و کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد و تیم گیلان در بخش بزرگ‌سالان با کسب 63 امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافت.

 

انتهای پیام/84007

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول