اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در راستای برون سپاری فرآیند خسارات متفرقه به کارگزاری‌ها

30 میلیارد ریال بابت خسارات متفرقه به بیمه شدگان زنجانی پرداخت شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری بیش از 30 میلیارد ریال بابت خسارت‌های متفرقه به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

 30 میلیارد ریال بابت خسارات متفرقه به بیمه شدگان زنجانی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی مدیر درمان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تامین اظهار داشت از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری بیش از 30 میلیارد ریال به بیمه شدگان زنجانی بابت هزینه‌های خسارات متفرقه پرداخت شده است.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان پیرامون برون سپاری فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه‌ به کارگزاری‌های رسمی اظهار داشت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه‌ از مهرماه سال‌جاری به کارگزاری‌های رسمی برون سپاری شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار پرداختی بابت یک هزار و 50  مورد پرونده بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش بستری و سرپایی تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری است، تصریح کرد این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در قسمت سرپایی 11 درصد رشد را نشان می‌دهد.

محمدی تعداد پرونده‌های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال 96 را یک هزار  721 مورد خواند و افزود: در بخش سرپایی 275 مورد پرونده با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 222 میلیون ریال و در بخش بستری نیز یک هزار و 446 مورد پرونده بالغ بر 40 میلیارد ریال از سوی دفتر اسناد پزشکی به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اموال و دارایی‌های صندوق بین‌النسلی تامین اجتماعی را متعلق به صاحبان اصلی این صندوق دانست و گفت: صیانت از اموال بیمه شدگان تامین اجتماعی و نظارت دقیق بر روند مصارف و مخارج آن را به لحاظ حق‌الناس بودن اموال، وظیفه خود می‌دانیم.

وی همچنین تصریح کرد: در راستای اجرای دولت الکترونیک و برون سپاری فرآیند خسارات متفرقه به کارگزاری‌ها، مراجعه حضوری بیمه شدگان به دفتر اسناد پزشکی از این بابت کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول