اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد

آمادگی اورژانس کرمانشاه با 400 پرسنل در طرح امداد زمستانی

رئیس اورژانس کرمانشاه از آمادگی ۴۰۰ نفراز پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۱۲۷ دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، در طرح امداد زمستانی خبر داد.

آمادگی اورژانس  کرمانشاه با 400 پرسنل در طرح امداد زمستانی

صائب مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح امداد زمستانی اورژانس( ۱۱۵) استان کرمانشاه همزمان با اورژانس کشور از ۲۲ آذرماه آغاز شده است.

رئیس اورژانس، پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده‌باش کامل آماده ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها و مسافران هستند.

وی گفت:  تعداد ۴۰۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۱۲۷ دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی امسال فعال هستند.

مدرسی یادآور شد: تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف، یخبندان، سیل و سرما نیز انجام شده است.

وی در پایان، گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس کرمانشاه همزمان با سراسر کشور و همچون سنوات گذشته تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول