اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

نماینده‌ سابق مردم قزوین در مجلس:

مدیران یکدیگر را نکوبند/ اختلافات مسؤولین موجب ناامیدی مردم می‌شود

نماینده‌ سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با کشاندن اختلافات‌شان در رسانه‌ها، موجب ناامیدی بیشتر مردم می‌شوند.

مدیران یکدیگر را نکوبند/ اختلافات مسؤولین موجب ناامیدی مردم می‌شود

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسؤولین با کشاندن اختلافات خود به رسانه‌ها مشکلی را حل نخواهند کرد بلکه مشکلات را بیشتر می‌کنند.

وی بیان کرد: برخی از مدیران که با هم‌اندیشی نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند، به رسانه‌ها و روزنامه‌ها متوسل می‌شوند تا بتواانند از این طریق به نتیجه بهتری دست یابند.

نماینده‌ سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسوولانی که چنین کاری‌هایی را انجام می‌دهند تلاش می‌کنند تا طرف مقابل را از صحنه خارج کنند و بالعکس، که انجام این اقدامات آثار سوء در جامعه دارد.

این فعال سیاسی ابراز کرد: مردم با مشاهده اختلافات مسؤولین اذعان می‌کنند مدیران نه تنها مشکلی را حل نمی‌کنند بلکه با خودشان دعوا هم دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مردم وقتی می‌بینند دو مدیر در جامعه اختلافات را به رسانه‌ها کشانده و یکدیکر را می‌کوبند، یاس و ناامیدی بیشتری را از سوی مسؤولین برای رفع مشکلات احساس می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: تحقق این مهم موجب می‌شود که مردم بگویند چرا مسؤولین بالادستی بر رفتار و عملکرد مدیران نظارتی ندارند و بیان چنین حرفهایی بازخورد خوبی در جامعه نخواهد داشت.

استاندار قزوین از اختلافات مدیران جلوگیری کند

حسینی اظهار کرد: استاندار قزوین به عنوان مدیرعالی دولت باید از وجود چنین اختلافاتی در استان جلوگیری و آنها را به هم‌اندیشی دعوت کند.

 نماینده‌ سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استاندار قزوین باید مدیرانی که با یکدیگر اختلاف دارند، با آنها صحبت کرده و سپس برای رفع مشکل دستورات لازم را اتخاذ و مسوولان را مکلف به اجرای آن کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: با اتخاذ چنین راهکاری دیگر شاهد اختلافات مدیران در سطح فضای مجازی و متشنج شدن جامعه نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: وجود چنین اختلافات در سطح جامعه نشاندهنده ضعف مدیریت و بیانگر این است که آنها قادر به رفع مشکلات نیستند.

نماینده‌ سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران با رفع مشکلات در فضای داخلی می‌توانند امید را به مردم بدهند که آنها با اتحاد و وحدت در راستای ارائه خدمات به آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/77009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول