اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

در آستانه شب یلدا

طرح تشدید نظارت‌ بر بازار در سمنان اجرا می‌شود

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.

طرح تشدید نظارت‌ بر بازار در سمنان اجرا می‌شود

مهدی یحیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: در آستانه شب یلدا، برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی عنوان کرد: 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره‌بار نظارت و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پرمصرف را رصد و پایش قرار خواهند داد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در این طرح، نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی موردنظر به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و ... را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول