اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبرداد

نجات جان دو نفر در آبهاي خليج چابهار

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر در آب‌هاي خليج چابهار توسط شناور ناجي اداره كل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان نجات یافتند.

نجات جان دو نفر در آبهاي خليج چابهار

سیدحسن ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: دو نفر که در محدوده هتل لیپار اقدام به شنا کرده و از نظر ناپدید شده بودند توسط واکنش سریع مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان از غرق شدن نجات یافتند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: طی تماس دریافتی از طرف مرکز کنترل ترافیک دریایی به مرکز (MRCC) مبنی بر مراجعه شخصی به این مرکز و تقاضای درخواست کمک نجات دو نفر از بستگان وی حدودا40 ساله که ساعتی پیش اقدام به شنا در محدوده هتل لیپار کرده و ناپدید شده اند؛ شناور ناجی بلافاصله به موقعیت مورد نظر حرکت کرد.

ابراهیمی افزود: نظر به عمق کم محل وقوع حادثه و نزدیکی به ساحل، قایق جیمنی هم به آب انداخته شد و به همراه شناور ناجی اقدام به عملیات جستجو کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات مضطر که از ساحل فاصله زیادی گرفته و وارد آبهای عمیق شده بودند به علت از دست دادن انرژی و احتمال غرق شدگی نجات داده شدند و اقدامات و کمک های اولیه توسط پزشکیار شناور ناجی بر روی افراد نجات یافته صورت گرفت و توسط قایق جیمنی به ساحل انتقال داده شدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در ادامه از اقدام به موقع در عملیات شناور ناجی که منجر به نجات موفقیت آمیز دو غریق گردید تشکر و قدردانی کرد.

ابراهیمی به همشهریان عزیز و مسافران توصیه کرد: در سواحل کم عمق و تعیین شده اقدام به شنا کنند و از شنا کردن در مناطق ممنوعه و با عمق زیاد خودداری کنند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول