اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان خبر داد

قطعی تلفن ثابت برخی از مناطق همدان تا چند روز

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان از اختلال و قطعی تلفن ثابت برخی از مناطق همدان خبر داد و گفت: از امروز به دلیل توسعه اینترنت شاهد قطعی و اختلال تلفن ثابت برخی از مناطق همدان به مدت چند روز خواهیم بود.

قطعی تلفن ثابت برخی از مناطق همدان تا چند روز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برخی از اهالی منطقه کبابیان همدان نسبت به قطعی تلفن ثابت خود که از دو روز پیش آغاز شده، اعتراضاتی دارند و خواستار رسیدگی به وضعیت هستند.

آنها می‌گویند در اطلاعیه روابط عمومی شرکت مخابرات، قطعی تلفن ثابت منطقه کبابیان ذکر نشده در حالی که شاهد این اتفاق هستیم، به همین منظور به سراغ مدیر روابط عمومی این شرکت رفتیم.

فریدون حسن‌پور با بیان اینکه این منطقه نیز جزو طرح کابل برگردان است اظهار کرد: به دلیل مشکل اینترنت برخی از مناطق، کافه نوری در حال نصب است تا کابل قدیم روی کافه نوری جدید برگردد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در چند منطقه در حال اجراست گفت: با اجرای آن شاهد اختلال و قطعی موقت خطوط تلفن ثابت برخی از نقاط شهر همدان خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان بیان کرد: به علت عملیات برگردان کابل از امروز 26 آذرماه در مرکز تلفن پاستور ارتباط مشترکین محدوده خیابان شکریه با پیش شماره‌های 38327 به مدت 72 ساعت قطع خواهد بود.

وی با اشاره به قطعی و اختلال تلفن ثابت محدوده منوچهری، بلوار آزادگان (چرمسازی) و بلوار شهید رجایی با پیش شماره‌های( 1-2-3-4-5-6- 34420) بمدت 48 ساعت، گفت: به دنبال توسعه اینترنت تلفن ثابت در همدان هستیم.

حسن‌پور از مشترکین تلفن ثابت خواست صبر و شکیبایی و همکاری لازم را با شرکت مخابرات  در پیشبرد اهداف داشته باشند

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول