اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

صمدیان می‌ماند، دستیارانش شاید بروند

شهرداری همدان نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال را با بابک صمدیان سرمربی ناموفق خود ادامه خواهد داد، اما آنطور که از شنیده‌ها پیداست شاید شاهد تغییرات جزئی در اعضای کادرفنی باشیم.

صمدیان می‌ماند، دستیارانش شاید بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهرداری همدان که در گروه اول لیگ دسته دوم با تیم‌های داماش گیلان، مقاومت تهران، چوکا تالش، خوشه طلایی ساوه، آوالان کامیاران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بم، کاسپین قزوین، استقلال اهواز، سردار بوکان، مس نوین کرمان و ایران جوان بوشهر هم‌گروه است، در پایان نیم فصل نخست با کسب 11 امتیاز از 12 بازی در رده نهم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و خیلی‌ها نه در این برهه بلکه چند هفته زودتر منتظر تغییر سرمربی و کادر فنی شهرداری بودند تا به قول معروف یک شوک فنی به این تیم وارد شود.

اما تصمیم مدیران شهرداری بر این است که تیم خود را با بابک صمدیان روانه مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته دوم کنند و از همین حالا باید منتظر ماند و دید آیا شهرداری همدان که در نیم فصل دوم جایی برای آزمون و خطا ندارد، با این سرمربی ناکام راه به جایی خواهد برد یا نه.

تیمی که فصل قبل با همین صمدیان روزهای خوبی را در لیگ دسته دوم فوتبال تجربه کرد، این فصل آسمانش تیره و تار بوده و باید دید با تغییراتی که کادرفنی شهرداری برای نیم فصل دوم در تیمشان در نظر خواهند گرفت، بالاخره کشتی شهرداری به ساحل آرامش می‌رسد یا خیر.

بدون تردید با توجه به حمایتی که از شهرداری شاهد بوده‌ایم و پرداختی‌های خوب به این تیم نسبت به پاس، به هیچ عنوان نباید نماینده شهرمان در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال در جمع تیم‌های فانوس به دست گروه اول باشد و انتظار اهالی فوتبال همدان هم این است که بابک صمدیان با یک برنامه‌ریزی مدون و کمک فکری مناسب، در ادامه راه تیم خود را بهتر از قبل روانه بازی‌ها کند تا با جمع‌آوری امتیازات نیم‌فصل دوم خود را از تیم‌های ته‌نشین جدا و حداقل اینکه در پایان فصل شهرداری را جزو تیم‌های مانده در لیگ دسته دوم فوتبال ببینیم.

در نیم فصل اول ضعف در گلزنی به‌شدت در شهرداری محسوس بود و نفراتی مثل نیما پرتوری که سابقه بازی در لیگ دسته اول فوتبال را هم در کارنامه دارند، به هیچ عنوان گره از کار این تیم باز نکردند.

شهرداری در 12 بازی نیم‌فصل اول 10 بار موفق به گلزنی شد و این یعنی ثبت میانگین 83 صدم گل در هر بازی و اگر قرار باشد تیم بابک صمدیان در نیم فصل دوم هم با چالش گلزنی مواجه باشد قطع به یقین کارش به مشکل خواهد خورد.

شهرداری همدان در 12 بازی قبلی خود تنها دو بار موفق به پیروزی شد، در شرایطی که تعداد بردهایش از تیم‌های یازدهم و سیزدهم جدول گروه اول فقط یک پیروزی بیشتر است و مشخصا نماینده استان برای فرار از بحرانی که با آن روبروست، باید در نیم‌فصل دوم لیگ دسته دوم آماری به مراتب بهتر از این را رقم بزند.

با تمام این اوصاف مدیران و متولیان تیم فوتبال شهرداری همدان نیازی به تغییر در تیم خود احساس نکردند و شهرداری را در نیم فصل دوم مجدد با بابک صمدیان روانه بازی‌ها خواهند کرد.

امیدواریم ماموریت دشوار صمدیان و دستیارانش در شهرداری این بار با موفقیت انجام شود و دست آخر شاهد روزهای خوب و امیدوارکننده تیمی باشیم که امسال ناکام‌تر از هر زمانی بوده و برعکس دو سه سال اخیر، رغبت علاقمندان به فوتبال در همدان نسبت به پاس بیشتر از شهرداری شده و پیداست که اهالی فوتبال برخلاف مشکلاتی که پاس با آن روبروست، برای سفید و سبزپوشان همدانی شانس بیشتری نسبت به شهرداری در لیگ دسته دوم قائل هستند.

انتهای پیام / 89056/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول