اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

رئیس بنیاد ایران‌شناسی در استان همدان خبر داد

تدوین دانشنامه جامع ایران‌شناسی در مراحل پایانی

رئیس بنیاد ایران‌شناسی در استان همدان از انجام مراحل پایانی تدوین دانشنامه جامع ایران‌شناسی خبر داد و گفت: سال آینده تدوین آن به اتمام می‌رسد.

تدوین دانشنامه جامع ایران‌شناسی در مراحل پایانی

محسن جانجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تدوین دانشنامه جامع ایران‌شناسی در مراحل پایانی کار است، اظهار کرد: دانشنامه با انجام مراحل پایانی کار، سال آینده تدوین آن به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه کتابخانه بنیاد ایران شناسی نیز منابع غنی را در خود دارد، افزود: یک خیر نهاوندی 110 جلد کتاب نفیس به بنیاد اهدا کرده که کتابخانه تقویت شد.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی در استان همدان با بیان اینکه این کتاب‌های اهدایی در حوزه ایران‌شناسی، معماری و باستان‌شناسی بوده است، افزود: اگر کسی کتاب‌های تاریخی و غنی در حوزه باستان‌شناسی دارد، می‌تواند کتب خود را به کتابخانه اهدا کند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشکده علوم انسانی خبر داد و گفت: امسال دانشگاه بوعلی برای نخستین بار رشته ایران‌شناسی را در دانشگاه دایر کرده و ما برای ارائه خدمات و راهنمایی در پروژه‌های پژوهشی با گروه ایران شناسی دانشگاه بوعلی مذاکره کردیم.

جانجان اضافه کرد: دانشجویان این رشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همدان می‌توانند طرح‌های پژوهشی را انتخاب کرده و متناسب با نیاز استان در جاهایی که خلایی وجود دارد، کمک کنند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول