اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

کاپیتان سپیدرود کفش‌هایش را آویخت

کاپیتان سپیدرود با خداحافظی از دنیای بازیگری به جرگه مربیان پیوست.

کاپیتان سپیدرود کفش‌هایش را آویخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین کعبی در پایان نیم‌فصل نخست هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و با نظر علی کریمی به جمع کادر فنی سپیدرود پیوست.

کعبی در فصل 95-96 با نظر علی نظرمحمدی سرمربی وقت سپیدرود به جمع سرخ‌های شهر باران پیوست و با گل‌زنی در آخرین دیدار لیگ دسته اول مقابل نساجی مازندران، به همراه سپیدرود به لیگ برتر صعود کرد.

وی در لیگ هفدهم و پس از خداحافظی سهیل حق‌شناس از دنیای فوتبال، بازوبند کاپیتانی سپیدرود را بر بازو بست و در لیگ هجدهم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با 94 بازی ملی، سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی فولاد خوزستان، السد قطر، الامارات، پرسپولیس تهران، لسترسیتی انگلیس، استیل آذین تهران، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را دارد.

به گزارش فارس، با جدایی امین منوچهری و بابک حاتمی در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر، خداحافظی حسین کعبی از دنیای فوتبال و عدم حضور میلاد قربان‌زاده، امین جوادی مقدم و یعقوب کریمی در تمرینات سپیدرود و جدایی احتمالی این بازیکنان، شش جای خالی در لیست بزرگ‌سالان تیم سپیدرود وجود دارد.

 

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول