اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس آتش‌نشانی سمنان خبر داد

آتش‌سوزی دام‌داری در حسن‌آباد سمنان/حریق مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک واحد دام‌داری در حسن‌آباد سمنان گفت: این آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شد.

آتش‌سوزی دام‌داری در حسن‌آباد سمنان/حریق مهار شد

سعید اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک واحد دام‌داری در حسن‌آباد سمنان، درباره اعلام زمان وقوع این آتش‌سوزی اظهار کرد: ساعت 1:29 بامداد امروز آتش‌سوزی این دام‌داری به آتش‌نشانی اعلام شد و نیروها بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام عوامل چهار ایستگاه آتش‌نشانی و 20 آتش‌نشان به محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: 6 خودروی آتش‌نشانی، دو دستگاه تانکر آب‌رسانی و یک دستگاه لودر از شهرداری سمنان برای مهار این آتش‌سوزی عازم دام‌داری حسن‌آباد شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بیان کرد: این آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شده است و نیروها در حال لکه‌گیری هستند.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه این حادثه خسارت مالی چندانی نداشت، خاطرنشان کرد: تنها خسارت وارده شامل علوفه این واحد دام‌داری بود که دچار حریق شد.

وی گفت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که حجم زیادی از علوفه‌های دپوشده در دو نقطه و به فاصله چند متری از هم به علت نامعلومی طعمه حریق شده‌ند و در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها (باربند حیوانات اهلی) هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اضافه کرد: نیروها بلافاصله به چند گروه عملیاتی تقسیم شدند و پس از بررسی شرایط موجود، از چند جهت، شروع به اطفا و جلوگیری از پیشروی حریق به دیگر قسمت‌ها کردند.

اسماعیل‌پور بیان کرد: در این واحد دام‌داری شتر نگهداری می‌شود که همه آنها سالم هستند و دچار مشکل نشده‌اند.

انتهای پیام/74034/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول