اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرعامل شرکت آبفار همدان مطرح كرد

اجرای شبکه فاضلاب روستای «حسن‌آباد» در فاز مطالعاتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: اجرای شبکه فاضلاب روستای حسن‌آباد در فاز مطالعاتی قرار دارد و مطالعات شبکه فاضلاب در حوزه روستایی زمان‌بر است.

اجرای شبکه فاضلاب روستای «حسن‌آباد» در فاز مطالعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، طی تماس عده‌ای از روستای حسن‌آباد شهرک مدنی مبنی بر اینکه روستای آنها فاقد فاضلاب است و هیچ ارگانی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند، از این وضعیت گلایه‌مند بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان در این خصوص اظهار کرد: مطالعات شبکه فاضلاب در حوزه روستایی زمان‌بر است و اکنون اجرای شبکه فاضلاب در روستای حسن‌آباد در فاز مطالعاتی قرار دارد.

سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه منطقه حسن‌آباد هنوز جزو شهر قرار نگرفته است بیان کرد: پروژه مطالعاتی اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه در حال انجام است تا اتصال شبکه فاضلاب آن به شبکه شهری بررسی شود.

وی با بیان اینکه روستای حسن‌آباد همچنان از آبفای روستایی خدمات می‌گیرد افزود: در حال حاضر روستاها برای دفع فاضلاب چاه جذبی دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان با بیان اینکه روستای حسن‌آباد خدمات آب روستایی دریافت می‌کند بیان کرد: بخش‌هایی از این روستا از آب شهری بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه عمده روستاها شبکه فاضلاب ندارند یادآور شد: در سطح کشور کمتر از یک درصد روستاها دارای شبکه فاضلاب هستند.

99 درصد شهر همدان زیر پوشش شبکه فاضلاب است

رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان همدان نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روستای حسن‌آباد زیر مجموعه آبفای روستایی است و هنوز این منطقه جزو شهر نیست.

حسین آذرتکین ادامه داد: در حال حاضر 98 تا 99 درصد شهر همدان زیر پوشش شبکه فاضلاب است و نقاطی که باقیمانده، بیشتر حاشیه شهر همدان را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون عملیات اجرایی شبکه فاضلاب حدود 2.5 کیلومتر در اسلامشهر پشت آگاهی در حال انجام است و پیمانکار کار را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول