اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

كارناوال عروسك های قصه گو در پارک آب و آتش

همزمان با برگزاري بيست و يكمين جشنواره بين المللي قصه گويي در پايتخت،كارناوال عروسكي در بوستان حضرت ابراهیم(ع) (آب و آتش) برپا مي شود.

كارناوال عروسك های قصه گو در پارک آب و آتش

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با برپایی کارناوال عروسکی در بوستان آب و آتش و باحضور قصه گویان برتر این دوره از جشنواره برگزار می شود.

اولین کارناوال در پارک "آب و آتش" روز سه شنبه 27 آذرماه، از ساعت 18الی 20 با اجرای طاهره بشیر، قصه گوی برگزیده دوره های قبلی جشنواره قصه گویی، برپا می شود و لیلا ابراهیمی با قصه "بوبوقچی" به شکل خلاق قصه گویی می کند و احمد عسگری با قصه "امروز نه، یک روز دیگر" با نگاهی نو به  قصه کودک و نوجوان برای علاقه مندان قصه تعریف خواهد کرد.

در ادامه این روز کارناوال قصه گویی از ساعت 16 الی 18:30، با اجرای الهه تاجیک، قصه گوی برگزیده دوره های  قبل، به پارک چیتگر می رود و افسانه بازیار قصه "خانه پر سروصدا" را به شکلی نو برای علاقه مندان روایت می کند. بازیار در این قصه  کار تیمی و گروهی را به بچه ها آموزش می دهد و نوع روایت قصه اش به شکلی است که بچه ها هم در آن مشارکت دارند.

چهارشنبه 28 آذرماه، در پارک "آب و آتش" از ساعت 18الی 20 کارناوال عروسکی برپا می شود . در این روز نیز طاهره بشیر به عنوان مجری در برنامه حضور دارد. زینب قمری با  روایت قصه "آتش و دریا" سعی در آموزش مهارت زندگی به بچه ها و حل مسائلی که در زندگی با آن روبه رو می شوند، دارد. سارا کوکب کاهبازیان، قصه گوی دیگر کارناوال عروسکی در این زمان است که قصه دخترک موفرفری را روایت می کند؛ قصه ای که در کنار ریتم شاد و موزیکالش به تقویت مهارت در کودکان کمک می کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول