اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

در نشست کارگروه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

مراسمات سالگرد چهلمين سال پیروزی انقلاب در گچساران باشكوه تر برگزار شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گچساران گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و اين مراسم امسال بايد به طرز باشکوهی در گچساران برگزار شود.

مراسمات سالگرد چهلمين سال  پیروزی انقلاب در گچساران باشكوه تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست کارگروه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران و برخی از مسوولان در دفتر امام جمعه گچساران برگزار شد.

 در این نشست یدالله مرادی اظهار کرد: نسل جدید باید خدمات چهل ساله نظام را بشناسد و امروز مهمترین مسئله ارائه کارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم برخی ها در دانشگاه ادای روشنفکرها را در می آورند و اظهار نظرهایی می کنند، گفت:  اما این بی انصافی است که بخواهیم عملکرد نظام را به دلیل خط و خطوط باندی زیر سوال ببریم.
 مرادی افزود: مقایسه عملکردها نشان خواهد داد که در طول این چهل سال چه خدمات بزرگی صورت گرفته است و انتظار این است خدمات نظام به نسل جوان ارائه شود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است  و این مراسم امسال باید به  طرز باشکوهی در گچساران  برگزار شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ابراز کرد:  امسال که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم برگزاری مراسماتی همچون حماسه 9 دی ماه و راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهمیت خاصی برخوردار است.

 مرادی با بیان اینکه  برگزاری مراسم  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی از اهمیت  بسیاری برخوردار است، گفت: کمیته ها باید فعالیت خود را با جدیت پیگیری کنند و طبق برنامه های پیش بینی شده با دقت مناسب در جهت برگزاری مراسم ها تلاش کنند.

 وی با بیان اینکه 22 کارگروه در شهرستان  در این زمینه فعال شده است خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه ها، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب است که با کیفیت مطلوب برگزار خواهد شد.

 به گزارش فارس، در این نشست کارگروه های تخصصی  به گفتمان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به ارائه خدمات  چهل ساله نظام تبادل نظر و گفتمان صورت گرفت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول