اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر دفتر آستان قدس رضوی همدان خبر داد

فعالیت 4 کانون خادمیاری رضوی در همدان

مدیر دفتر آستان قدس رضوی همدان با بیان اینکه در همدان چهار کانون خادمیاری فعالیت می‌کند گفت: کانون وقف و نذر، کانون خادمیاران، کانون فرهنگی، کانون امداد و محرومان به همراه واحد بانوان مسؤول انجام برنامه‌ها در همدان هستند.

فعالیت 4 کانون خادمیاری رضوی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید محمدکاظم حجازی صبح امروز در جمع خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی همدان برگزاری این گونه جلسات را حرکتی منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری از آستان قدس رضوی دانست.

وی ضمن تشریح نقش و جایگاه تشکیلات در موفقیت‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: طی چهار دهه گذشته و در تمام اقداماتی که برای ایجاد تشکل‌های مختلف انجام شد، تمام اهداف بر این است که گام‌های ما در مسیر آرمان‌های امام (ره) و شهدا باشد.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی همدان تصریح کرد: هر گامی که در این مسیر برداشته می‌شود باید با همراهی و مشارکت توده‌های مردم باشد، همان‌گونه که در آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

وی به نقش برجسته تشکیل بسیج در کشور و اثرگذاری آن در پیروزی‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس گمان شد دولت به تنهایی می‌تواند کارها را انجام دهد و دیگر نیازی به حضور و مشارکت مردم در کارها نیست، که همین خود آفتی برای نظام بود.

حجازی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارها خاطرنشان کرد: در زمان انتصاب آیت‌الله رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی رهبر معظم انقلاب نکاتی را بیان کردند که سبب شد برکات آستان قدس رضوی به مردم سراسر کشور برسد.

وی بر لزوم انجام کار منسجم تشکیلاتی برای خدمت‌رسانی بهتر در دفاتر آستان قدس رضوی تأکید کرد و افزود: امروز در تمام استان‌های کشور به روش‌های مختلف دو تکلیف اصلی خدمت‌رسانی به محرومان و توسعه فرهنگ رضوی تا حد زیادی محقق شده است.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی همدان با بیان اینکه ما در این عرصه صرفاً به دنبال خدمت‌رسانی نبوده بلکه الگوسازی را نیز دنبال می‌کنیم گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های افراد مشتاق به خدمت در دستگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به این نقطه برسیم که افراد خودجوش این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه با تدابیر آستان قدس رضوی در همه عرصه‌ها، کانون‌های خادمیاری شکل گرفته اما در همدان 4 کانون فعالیت می‌کنند تصریح کرد: کانون وقف و نذر، کانون خادمیاران، کانون فرهنگی، کانون امداد و محرومان به همراه واحد بانوان مسؤول انجام برنامه‌ها در همدان هستند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول