اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: مشکل اینترنت و آنتن دهی روستای قمشه

فارس من| شرکت مخابرات: پیگیر هستیم دکل‌ها به جای برق با باتری کار کنند

خبرگزاری فارس در کرمانشاه مشکل قطع آنتن دهی دکل های مخابراتی و عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت در برخی مناطق روستایی را از مسؤولین مربوطه مورد پیگیری قرار داده است.

فارس من| شرکت مخابرات: پیگیر هستیم دکل‌ها به جای برق با باتری کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عده ای از مردم روستای قمشه در بخش «فارس من» که اخیرا در خبرگزاری فارس به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم راه اندازی شده است، خواهان رسیدگی به مشکل دسترسی به اینترنت و قطع دکل های مخابراتی در روستای قمشه درود فرامان شهرستان کرمانشاه شده‌اند، به همین منظور خبرگزاری فارس این موضوع را با جناب آقای قبادیان مدیر‌عامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه مطرح کرده است و نظرات وی را در این خصوص جویا شده است.

موضوع ثبت شده در «فارس من»

چندی پیش خبری از وزارت ارتباطات پخش شد مبنی بر اینکه تا پایان سال96 بیش از 90درصد از روستاهای بالای 10 خانوار به آنتن شهری وصل میشوند، و همه روستاها از نعمت اینترنت شهری بهره‌مند می‌شوند، ولی روستای قمشه با بیش از 630 نفر جمعیت و بیش از 120 خانوار که در 132 کیلومتری مرکز استان کرمانشاه واقع شده، هنوز به آنتن شهری وصل نشده و آنتن این روستا به برق وصل می‌باشد و به محض قطع برق کل آنتن روستا هم قطع می‌شود و دسترسی هم قطع می‌شود و برق هم که با یک رعد وبرق یا یه باد یا باران سریع قطع میشود. تو رو خدا مسؤولین روستایی و شهر یه کاری بکنید.

پاسخ شرکت مخابرات

مدیر عامل مخابرات کرمانشاه گفت: بسیاری از دکل‌های مخابراتی درمناطق روستایی بر روی تپه‌ها و نقاط دور از روستا قرار دارند و به همین دلیل متأسفانه این دکل‌ها مکررا مورد دستبرد سارقین قرار گرفته و باتری‌ آنها به سرقت می‌رود.

قبادیان افزود : ما برای راه اندازی مجدد این دکل‌ها ناچاریم آنها را به برق وصل کنیم و بالطبع با قطع برق این دکل ها نیز از کار خواهند افتاد.

وی در پایان تأکید کرد: به‌زودی جهت رفع این نقیصه و پیشگیری از سرقت‌های اینچنینی اقداماتی جهت ایمن‌سازی و استحکام‌بخشی این دکل‌ها آغاز خواهیم کرد تا دکل‌ها به جای برق با باتری کار کنند و این مشکل رفع شود.

برای پیگیری مشکل اینترنت روستای قمشه درود فرامان این موضوع را با مدیر شرکت‌های وب مطرح کردیم و پاسخ وی را جویا شدیم.

فریدونی گفت: روستای قمشه جزو روستاهای هدف، برای برخورداری از اینترنت پر سرعت قرار دارد و حتما در آینده این امکان برای این روستا فراهم خواهد شد.

وی گفت: نزدیک‌ترین دکل مخابراتی به روستای قمشه،که قرار است وظیفه اتصال اینترنت این روستا را به عهده بگیرد، فعلا به علت عدم وجود چند قطعه مهم، کار نمی‌کند و ما منتظر رسیدن این قطعات هستیم و به محض دریافت آنها این دکل را راه‌اندازی خواهیم کرد و مشکل اینترنت این روستا نیز حل خواهد شد.

مطالبه مردم قمشه با عنوان «مشکل اینترنت روستای قمشه کرمانشاه» در سامانه #فارس-من ثبت شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول