اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

90 درصد از مردم سیستان‌و‌بلوچستان هنوز بدون گاز هستند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: چرا با وجود اینکه می ‌گویند گاز به این استان آمده اما 90 درصد از مردم هنوز بدون گاز هستند و برای زاهدان هنوز هیچ خدمتی در این زمینه نشده است.

90 درصد از مردم سیستان‌و‌بلوچستان هنوز بدون گاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فرهنگ ما ایرانی‌ها شبی به نام شب یلدا نامگذاری شده و در تاریخ ثبت شده بطوریکه رسم شده در این شب کوچیکترها به دیدن بزرگتر‌ها میروند و دید و بازدید صله ارحام به جا می‌آورند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: حتی احادیث داریم از نبی مکرم اسلام که اگر کسی صله ارحام به جا نیاورد کافر حساب میشود، صله رحم راه‌های گوناگون دارد میتوان با کمک جانی و یا با کمک مالی و کمک فکری صله ارحام به جا آورد.

وی گفت: این شبها و این روزها سعی کنیم صله ارحام به جا آوریم بطوریکه که اگر مسلمانی صله رحم را ترک کند گناه کبیره کرده است، در روایات آمده است حتی اگر فامیل؛ دوست یا آشنا دارید که کافر است و مشرک است نباید با او هم صله ارحام را ترک کنید و این جا است که اهمیت صله رحم چه قدر مهم است.

راهداری افزود: در هفته گذشته حادثه ای دلخراش دل مردم این شهر را داغدار کرد، چرا با وجود اینکه می ‌گویند گاز به این استان آمده اما 90 درصد از مردم هنوز بدون گاز هستند و برای مرکز استان یک کشور هنوز هیچ خدمتی نشده است.
راهداری خطاب به استاندار گفت: شما که در راس کار استان قرار دارید باید پاسخ این مردم نجیب را بدهید، مسئولین فریاد می زنند ما نوکر مردم هستیم اما درست نیست که مردم برای دو عدد کپسول از تمام زندگی خود بزنند.

امیدواریم مسوولین و نمایندگان مسئله گاز رسانی را به طور جدی پیگیری کرده و همچنین مشکل مربوط به مدارس غیراستاندارد را نیز برطرف کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول