اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

امام جمعه بندرلنگه:

برابر قانون با توهین‌کنندگان به مقدسات برخورد شود

امام جمعه بندرلنگه گفت: اگر فردی به مقدسات مذهبی توهین کندباید با وی برخورد قانونی شود اما این‌که احساسات مردم ازطریق مذهب موردبازیچه قرارگیرد این غیرقابل تحمل است.

برابر قانون با توهین‌کنندگان به مقدسات برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه ، آیت‌الله سیدمحمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره  به جنگ یمن، اظهار داشت: در جنگ یمن، آمریکا از انواع سلاح‌های ممنوعه علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه یمن استفاده می‌کند و جالب‌تر این‌که هر اتفاقی که در آنجا رخ می‌دهد را به ایران اسلامی ربط می‌دهد.

 وی افزود: تنها راه رهایی از بن بست یمن، مقاومت و ایستادگی مردم است گرچه همه در سختی و مشکلات به سر می‌برند اما سرانجام این صبر و استقامت، یک پیروزی و موفقیتی است که در راه است.

 امام جمعه بندرلنگه به برخورد اخیر یک نماینده مجلس با کارمند گمرک اشاره کرد و اضافه کرد: متاسفانه مشکل ما، مجلس است درحالی‌که امام راحل فرمودند: مجلس در رأس امور کشور است اگر فردی به مقدسات مذهبی توهین کند باید با وی برخورد قانونی شود اما بازیچه قرار دادن احساسات مردم از طریق مذهب، غیرقابل تحمل است.

 رکنی بیان داشت: متاسفانه بر اثر آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان، عده‌ای از نونهالان بیگناه زخمی و چهار نفر از آنان براثر سهل‌انگاری، جان خود را از دست دادند و هیچ‌کس صدایش بیرون نیامد اما برای این آقا در مجلس موضع می‌گیرند.

وی یادآور شد: اگر یک کارمند اداری تخلف کرد پس قانون برای چیست چرا باید این مسئله به این کوچکی به مجلس کشیده شود تاجایی که می خواهند وزیر را استیضاح کنند و خیلی جالب است وقتی‌که در مجلس یک جلسه محرمانه تشکیل می‌دهند و سپس فیلم آن را پخش می‌کنند این کار زشتی است و اکنون مجلس به دنبال آن است که چه کسی این فیلم را پخش کرده است.

 امام جمعه بندرلنگه درپایان گفت: اکنون که در کشورهای اروپایی و غربی، جشن کریسمس برگزار می‌شود چقدر مردم و دولت‌های آن‌ها هزینه می‌کنند پس چرا این همه هزینه‌ها بین فقرا تقسیم نمی‌شود واقعا که چقدر شرم‌آور است .

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول