اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان‌شرقی:

تمام دانشجویان کشور حق شرکت در جشنواره فضای مجازی را دارند

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: تمام دانشجویان کشور و دانش‌آموختگان سال ۹۰ به بعد حق شرکت در جشنواره فضای مجازی را دارند.

تمام دانشجویان کشور حق شرکت در جشنواره فضای مجازی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه با رویکرد مهارت‌آموزی، کنگره ملی شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با توجه به فرصت باقی‌مانده یک ماه تا آخر دی‌ماه تمام دانشجویان دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و امیدواریم با ارائه آثار موثر در حوزه فضای مجازی بتوان کارهای اثرگذاری انجام داد.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: البته علاوه بر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، دانش‌آموختگان سال ۹۰ به بعد هم حق شرکت دارند.

وی بیان کرد: بعد از اتمام زمان ارسال آثار، در اواخر بهمن و یا اوائل اسفند ماه سال‌جاری مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد که در این زمینه بسیج دانشجوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان به عنوان متولی و بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار همکاری دارند که امیدواریم بتوانیم این دوره را در حد جشنواره ملی برگزار کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود ولی کیفیت آثار کمی از سطح پایین برخوردار بود، افزود: امسال بیشتر به کیفیت و کمیت توجه خواهد شد.

قلی‌زاده گفت: از نرم‌افزارهای کاربردی با رویکرد شهدای دانشجو تقدیر ویژه خواهد شد و قطعا سعی و تلاش خواهیم کرد تا جشنواره در حد سراسری کشوری و سطح بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول