اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

در 9 ماهه‌ی سال جاری صورت گرفت

صدور آنلاین 1169 مدرک تحصیلی برای دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: واحد دانش‌آموختگان دانشگاه در 9 ماهه اول سال 1397 تعداد یک هزار و 169 مدرک تحصیلی را به‌صورت آنلاین برای دانش‌آموختگان دانشگاه صادر کرده است.

صدور آنلاین 1169 مدرک تحصیلی برای دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، احمد پورشریفی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به اعلام این خبر گفت: این مدارک شامل 208 گواهینامه موقت تحصیلی، 229 تأییدیه تحصیلی، 375 مدرک دانش‌آموختگی، 219 دانشنامه و مجوز تحصیلی و همچنین 138 ریز نمره برای پذیرفته‌شدگان مقطع بالاتر است که از طریق سامانه دانش‌آموختگان صادرشده است .

 

دریافت مدارک، بدون مراجعه حضوری

به گفته این مسؤول، معاونت آموزشی دانشگاه  علوم پزشکی قزوین، به‌منظور تحقق این موضوع مهم و احترام به‌وقت و سرمایه‌ی دانش‌آموختگان دانشگاه، سامانه‌ی ارتباط مجازی ارائه‌ خدمت به آنان را از اسفندماه 1393 راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه این سامانه باهدف پاسخگویی مستقیم و آسان به نیازهای عمده‌ی دانش‌آموختگان در ارتباط با صدور انواع مدارک و گواهینامه‌های تحصیلی راه‌اندازی شده است، گفت: تمامی دانش‌آموختگان دانشگاه با مراجعه به این سامانه و تکمیل مراحل ثبت‌نام و درخواست خود قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در دانشگاه از طریق شرکت پُست جمهوری اسلامی ایران، مدارک موردنیاز را دریافت کنند.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هدف از ایجاد این سامانه را  ساده‌سازی و سرعت بخشیدن برای اطلاع‌رسانی به دانش‌آموختگان، حذف رفت‌وآمدهای غیرضروری و پیشگیری از تحمیل هزینه‌های مالی و بروز خطرات جانی، صرفه‌جویی در هزینه سفرها و اقامت در شهر قزوین و  امکان اطلاع‌رسانی به دانش‌آموختگان در اسرع وقت به‌صورت آنلاین عنوان کرد.

پور شریفی گفت: در حال حاضر، صدور  گواهینامه موقت، صدور دانشنامه و ریزنمرات، صدور گواهینامه فلوشیپ صدور گواهینامه موقت المثنی دانشنامه و ریزنمرات المثنی، درخواست صدور گواهی فراغت از تحصیل با ذکر معدل برای شرکت در آزمون‌های استخدامی، صدور گواهی فراغت از تحصیل برای شرکت در آزمون‌های مقاطع بالاتر و تعویض دانشنامه و ریزنمرات قدیم، از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد که این مدارم برای دانش‌آموخته دانشگاه از هر جای کشور، قابل‌پیگیری و دریافت  از طریق پُست است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول