اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

فرماندار بندرعباس در نشست شورای آموزش و پرورش:

دستگاه‌های عضو شورا برای ارتقاء رتبه‌های دانش‌آموزان تلاش کنند

فرماندار بندرعباس گفت: دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش و افراد موثر در تقویت و ترقی دانش‌آموزان، تمام توان خود را برای ارتقاء رتبه‌های دانش‌آموزان به‌کار گیرند.

دستگاه‌های عضو شورا برای ارتقاء رتبه‌های دانش‌آموزان  تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد پویافر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان با تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: هر چه سطح دانش و تقوا ارتقاء یابد، آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد و رشد و توسعه همه‌جانبه در کشور، سرعت چشمگیرتری خواهد داشت.

 وی در ادامه افزود: دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش و کسانی که می‌توانند در امر تقویت و ترقی دانش‌آموزان موثر باشد تمام توان خود را برای ارتقاء رتبه‌های دانش‌آموزان به‌کار گیرند.

فرماندار شهرستان بندرعباس بیان داشت: جامعه برای رسیدن به رستگاری و تقوا نیازمند تربیت و پرورش نیروی انسانی فرهیخته‌ای است که بتواند آینده جامعه و کشور را تضمین کند.

پویافر با اشاره به این‌که آسیب‌های اجتماعی باید کنترل و کاهش یابد، عنوان کرد: مدیران و معلمان پرورشی نقش مهمی در این زمینه دارند و باید در زمینه‌های اعتقادی، دانش‌آموزان را به سمت اقامه فریضه الهی نماز هدایت کنند چراکه نماز و ارتباط الهی یکی از راه‌های اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی، آموزش و پرورش به تنهایی قادر نخواهد بود اقدامات مقابله‌ای را انجام دهد. از این رو مسؤولان بایستی در انجام این وظیفه مهم و اثرگذار همراه و همیار آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول