اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

سردار تنگسیری:

شلیک موشک به سمت ناوگروه آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس کذب محض است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تبلیغات و انتشار برخی اخبار از سوی رسانه‌های بیگانه مبنی بر شلیک موشک به سمت ناوگروه آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس در خلال برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه، کذب محض است که آمریکایی عادت به دروغگویی دارند.

شلیک موشک به سمت ناوگروه آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس کذب محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا تنگسیری در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در منطقه حضور دارند، اما در آب‌های ما نیستند و ما اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه داریم.

وی افزود: شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ناوگروه را رصد کردند و امکانات پرنده ما هر شناور بیگانه‌ای که وارد منطقه شود را رصد می‌کند.

تنگسیری بیان داشت: وظیفه ما دفاع از آب‌های ایران اسلامی است و با صلابت و با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: نیروهای ما نه تنها تهدیدات را به صورت دایمی و مرتب رصد می‌کنند، بلکه از آمادگی کامل برای استفاده از قدرت در مقابله با هر تهدیدی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که رزمایش در منطقه اجرا می‌کنیم و دشمنان بر روی رزمایش ما حساسیت دارند.

تنگسیری اظهار داشت: ایران اسلامی می‌تواند با همکاری کشورهای همسایه امنیت کامل را در منطقه خلیج‌فارس برقرار کند و وجود نیروهای بیگانه در منطقه مخل امنیت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمن باید بداند که حضور نیروهای بیگانه صلابت و آمادگی ما را هر روز بیشتر از گذشته می‌کند.
انتهای پیام/88011

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول