اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راهداری استان همدان:

تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی انجام شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: پیش از آغاز فصل سرما تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان انجام شده است

 تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی پناهنده ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار با اشاره به اینکه اگر در وجود یک راهدار عشق به خدمت رسانی نباشد، نمی‌تواند در این شغل سخت دوام بیاورد، اظهار کرد: امروز مردم با ناملایمات این شغل تا حدودی آشنا هستند و می‌دانند کمک به مسافرانی که در شرایط سخت در راه مانده‌اند، چقدر دشوار است.

وی با اشاره به سختی کار راهداران در ایام سال به ویژه فشردگی کارها در ایام مختلف یادآور شد: تمام راه‌های مواصلاتی استان به همت نیروهای راهداری نگهداری می‌شود تا ضمن حراست از سرمایه‌های ملی، ایمنی تردد برای استفاده‌کنندگان از راه را فراهم کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری را از مشاغل سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و گفت: مظلومیت کار این قشر پنهان مانده است، اما نتیجه آن برای همه آشکار است.

وی ادامه داد: حضور راهداران در جاده‌ها آرامش‌دهنده و اطمینان بخش رانندگان و مسافرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند و در صورت نبود حضور راهداران ضربات بسیار سنگینی بر پیکر جاده‌ها و مسافران وارد می‌شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه پیش از آغاز فصل سرما تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان انجام شده است، تأکید کرد: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان در حد امکانات موجود تجهیز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرویس‌دهی مناسب ارائه شود.

در این نشست همچنین هاشم مظاهری به نمایندگی از صنف رانندگان کالا به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این صنف پرداخت و از مسؤولان خواست نگاهی جدی به مطالبات این قشر داشته باشند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول