اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه تأمین آب اراضی باباکلان، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه تحت فشار منطقه باباکلان گچساران 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه تأمین آب اراضی باباکلان، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در بازدید از چند پروژه حوزه آب و خاک شهرستان گچساران به باباکلان رفت و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه تحت فشار این منطقه قرار گرفت. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  580 هکتار از اراضی منطقه باباکلان در 45 کیلومتری شهر دوگنبدان، به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز می‌شوند، افزود: در ماه اخیر برای دومین بار از این پروژه بازدید می‌کنم چرا که یکی از اولویت‌های این سازمان در سال جاری اتمام این پروژه است.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: سرعت انجام کار خوب است اما انتظار ما این است که اتمام این پروژه شتاب گیرد و اراضی 580 هکتاری باباکلان به زیر آب بروند.
وی محل تأمین آب این اراضی دیم را رودخانه زهره اعلام کرد و گفت: الگوی کشت سازمان جهاد کشاورزی در این اراضی، کشت نخیلات و مرکبات است.
تاج الدینی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 700 متر از خط انتقال آب، تکمیل شده است و پیمانکار قول داده است که در چند روز آینده 2 هزار و 300 لوله متر باقی‌مانده را نیز پوشش‌گذاری و به محل اجرای طرح حمل کند.
وی گفت: عملیات اجرای خط انتقال، ابنیه ایستگاه پمپاژ، خرید و اجرای تأسیسات مکانیکی، لوله، اتصالات و تأسیسات برقی پروژه با سرعت مطلوبی در دست اجرا است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به منظور افزایش بهره‌وری از آب، افزایش تولید و حمایت از اشتغال و درآمد کشاورزان و مردم مناطق مختلف در اولویت کاری این سازمان است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول