اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

سرپرستی فرمانداری گرگان:

برای اشتغالزایی فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کنیم/ پروژه گردشگری با 400 میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‎‌شود

سرپرستی فرمانداری شهرستان گرگان بر لزوم حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه‌گذاری در این منطقه تاکید کرد و گفت: برای اشتغالزایی باید فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کنیم، بزرگترین پروژه گردشگری با 400 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی کلنگ‌زنی می‎‌شود.

برای اشتغالزایی فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کنیم/ پروژه گردشگری با 400 میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدابوالقاسم صفوی بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دو معاونت فرمانداری و بخشدار مرکز گرگان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان اظهار کرد: نباید به سرمایه‌گذاران بخل بورزیم، باید فرش قرمز زیر پای آنها پهن کنیم تا بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم و برای جوانان قدمی برداریم.

وی با اشاره به اینکه آهنگ توسعه در مرکز استان آغاز شده است، تصریح کرد: تقریبا در همه حوزه‌های سیاسی، امنیتی، آسیب‌های اجتماعی به ویژه اقتصادی، دامداری، کشاورزی، صنایع تبدیلی، کارخانجات و گردشگری وضعیت خوبی نداشتیم که برای بهبود در این  شاخصه‌ها آهنگ توسعه آغاز شده است.

سرپرستی فرمانداری گرگان افزود: اگر می‌خواهیم شاخصه‌ها به سمت مثبت میل کند راه حل آن این است که در حوزه اشتغال و توسعه همت بیشتری کنیم دولت بودجه کافی در ایجاد اشتغال ندارد این در حالی است که دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند که در آستانه 40 سالگی این انقلاب، ملت ایران را به زانو درآورند اما ملت ما نشان داده که مرد روزهای سخت هستند.

صفوی با تاکید بر اینکه برای توسعه گرگان بسیار جدی هستیم، ابراز کرد: اگر شهرداری گرگان کمی بیشتر همت کند گرچه تا به امروز تعامل خوبی با فرمانداری داشتند ما بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور را با 400 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی با تصریح اینکه در حوزه‌های گردشگری کارهای جدی در دستورکار است، گفت: احیای کارخانه پوست در شهرستان آق‌قلا جزو برنامه‌های ما است، در حوزه صنایع تبدیلی و کارخانجات کاری نشده؛ با توجه به اینکه حجم کارهای بر زمین مانده بالاست اگر 24 ساعته کار کنیم باز هم وقت کم می‌آوریم.

*نباید به سرمایه‌گذاران بخل بورزیم

سرپرستی فرمانداری گرگان بر لزوم هم‌افزایی و پرهیز از حاشیه‌ها تاکید کرد: نباید به سرمایه‌گذاران بخل بورزیم، باید فرش قرمز زیر پای آنها پهن کنیم تا بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم و برای جوانان قدمی برداریم، روزی نیست که سفارش و درخواستی در رده لیسانس، فوق لیسانس و دکترا برای ایجاد اشتغال و کار برای جوانان نداشته باشیم.

صفوی ابراز کرد: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی برای اینکه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم را کاهش دهیم باید جلوی طلاق و اعتیاد را بگیریم دشمن به شدت در حوزه اعتیاد موفق عمل می‌کند در حوزه ناهنجاری‌های اجتماعی و خشنوت باید کارهای زیادی برای توقف این آسیب‌ها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت ما در فرمانداری گرگان سنگین است، گفت: اگر در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی توانستیم موفق شویم می‌توانیم بگوئیم که در فرمانداری و یا به عنوان فرماندار قدمی برداشتیم در غیر این صورت هیچ جایی نمی‌ماند که فعالیتم را ادامه دهم.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه هیچ راهی جز موفقیت نداریم و در این مسیر راه برگشتی وجود ندارد، افزود: افق‌های بلندی ترسیم کردیم شک ندارم در این زمینه موفق خواهیم شد چون همت‌مان بلند است و هیچ طمعی به میز مسوولیت نداریم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول