اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

17دی برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت خواجوی کرمانی در شیراز

آیین بزرگداشت خواجوی کرمانی 17 دیماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت خواجوی کرمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز  پیش از ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این سازمان در راستای شناسایی مفاخر و ادبای این خطه از ایران اسلامی درصدد برگزاری آیین گرامیداشت خواجوی کرمانی در شیراز است.

ابراهیم گشتاسبی‌راد افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از معاونت‌های  فرهنگی هنری ورزشی، اجتماعی، مدیریت گردشگری و اداری مالی  تشکیل شده و این سازمان مجری برنامه‌های مصوب فرهنگی، اجتماعی و هنری است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح گلستا‌ن‌خوانی، چاپ مختصری از کتاب گلستان‌خوانی، آموزش ترافیک در مدارس و تدوین کتابچه آموزش شهروندی با همکاری آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های زیربنایی این سازمان است.

گشتاسبی‌راد تصریح کرد: برگزاری مسابقه فوتسال محلات با حضور هزار و 200 ورزشکار جوان و نوجوان، توسعه ورزش پیاده‌روی، مسابقه پارکور، اجرای طرح گردشگری مذهبی و معنوی با همکاری تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) از دیگر برنامه‌های این سازمان بوده است.

وی بیان داشت: راه‌اندازی موزه مجازی میراث ناملموس، چاپ کتاب تاریخ شفاهی انقلاب در شیراز، شناساندن فضا‌های گردشگری و شخصیت‌های فرهنگی و ادبی، همکاری با سازمان بهزیستی  در حوزه اجتماعی و نیز همکاری با سازمان‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول