اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

تدوین سند مهارت در همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از تدوین سند مهارت در همدان خبر داد و گفت: در راستای حرکت به سمت مدیریت هوشمندانه و دانش‌مدار، این سازمان اقدام به تدوین برنامه سند توسعه و تحول مهارت استان کرده است.

تدوین سند مهارت در همدان

وهب مختاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تدوین «سند مهارت» در همدان خبر داد و اظهار کرد: مطابق با راهبرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای حرکت به سمت مدیریت هوشمندانه و دانش‌مدار، این سازمان  اقدام به تدوین برنامه سند توسعه و تحول مهارت همدان کرده است.

وی با اشاره به برنامه بهبود مستمر این فرآیند در آینده افزود : این برنامه عملیاتی بر مبنای اجرای مدل‌های توصیفی و تحلیلی سرآمد در مدیریت مراکز آموزشی توسط تیم معاونت آموزش و پژوهش این اداره به همراه همراهی بخش‌های متعدد دیگر انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در همین راستا سازمان صنایع و معادن استان، سازمان جهاد کشاورزی ، نظام مهندسی در رشته‌های متفاوت، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دانشگاه‌های بوعلی و جهاد دانشگاهی، محیط زیست و منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، اتاق بازرگانی استان و بخش‌های آموزشی خصوصی همکاری لازم را داشتند.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین سند توسعه و تحول در مهارت است تصریح کرد: در این سند با تحلیل آمایش جامع استانی در مزیت‌های نسبی آن و شناخت جامعه هدف، حرکت بازار و مسیر توسعه اشتغال را پیش‌بینی شده است.

مختاران عنوان کرد: مراکز آموزشی خود را باید به نحوی مدیریت و توانمند سازیم که با بهینه‌سازی و استفاده از منابع مالی بیشترین بازده آموزشی را داشتیم که منجر به اشتغال پایدار گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا واکاوی نقاط بحرانی درون‌دستگاهی و برون‌دستگاهی و مهمترین برنامه‌های عملیاتی تدوین و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول